اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی؛

اعتماد ظریف به کری موجب تقویت قانون منع ورود ایرانیان به آمریکا شد

اعتماد ظریف به کری موجب تقویت قانون منع ورود ایرانیان به آمریکا شد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: اطمینان ظریف به جان کری موجب تقویت قانون منع ورود ایرانیان به آمریکا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛کامران غضنفری در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: کامران غضنفری در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: قانونی که ترامپ روز گذشته آن را امضا کرد طرحی بود که در زمان اوباما مطرح شد که دولت روحانی به این طرح عکس العمل مناسبی نشان نداد و تنها به محکومیت زبانی بسنده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی تصریح کرد: جان کری در نشستی که با ظریف در وین داشت به وی اطمینان می‌دهد این قانون محدویتی برای ایران ایجاد نخواهد کرد و به ضرر ایران نخواهد بود در آن وقت ظریف به وعده دروغ جان کری اطمینان کرد و به مردم گفت این مصوبه برای ایران هیچ مانعی ایجاد نمی کند.

,

 

,

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه ابراز داشت: ترامپ این قانون رابه شکل وسیع‌تری مطرح کرد، البته چند ماهی این قانون به دلیل اعتراض برخی از شخصیت‌های داخل آمریکا به صورت تعلیق وضع شده بود؛ اما با پیگیری و شکایت ترامپ به دیوان عالی آمریکا این قانون مطرح و روز گذشته به امضای وی رسید.

,

 

,

غضنفری در رابطه با تبعات این قانون در کشور گفت: تبعات این قانون برای کشورمان افزایش فشارها است طبق این قانون هرفردی که طی  پنج سال گذشته به ایران سفرکرده، اجاز ورود به آمریکا را ندارد و از طرفی تردد و سفر بسیاری ازاتباع و شهروندان کشورهای اروپایی و آسیایی برای ورود به  ایران را با مشکل مواجه می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه