اخبار داغ

با حضور رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران؛

مجهزترین سالن ورزشی جنوب شرق ایران افتتاح شد

مجهزترین سالن ورزشی جنوب شرق ایران افتتاح شد
با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد کشور سالن ورزشی دو هزار نفری ورنا مجهزترین سالن ورزشی جنوب شرق ایران در شهرستان چابهار افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، صبح امروز با حضور اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، پیشکسوتان، قهرمانان کشتی و دیگر مسئولانن کشوری و استانی سالن ورزشی 2هزار نفری ورنا مجهزترین سالن ورزشی جنوب شرق ایران افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار گفت: همزمان با برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام (ره)، مجهزترین سالن ورزشی جنوب شرق کشور، محل برگزاری مسابقات با حضور مسئولین و شخصیت‌های کشوری در منطقه آزاد چابهارافتتاح شد.

,

عبدالرحیم کردی با اشاره به اینکه در این رقابت‌ها 12 کشور خارجی ازجمله جمهوری آذربایجان، روسیه، قرقیزستان، ارمنستان، اوکراین، گرجستان، مغولستان، مجارستان، ایتالیا، میانمار، تاجیکستان و پاکستان و همچنین چهار گروه از داخل کشور حضور دارند، افزود: تلاش ما به‌عنوان پشتیبان رقابت‌ها این است که تعداد سه تا چهار کشتی‌گیر استان در گروه‌های ایرانی شرکت‌کننده در این رقابت‌ها حضورداشته باشند و گروه ملی الف کشور به نام منطقه آزاد چابهار در این رقابت‌ها حضورمی یابد.

,

وی در خصوص مشخصات فنی سالن ورزشی 2 هزارنفره منطقه آزاد چابهار اظهار کرد: این سالن ورزشی با معماری خاص و منطبق با استانداردهای روز و استفاده از فنّاوری پیشرفته با زیربنای 5700 مترمربع جهت برگزاری مسابقات کشتی، بسکتبال، والیبال، فوتسال، هندبال، بدمینتون طراحی‌شده است.

,

وی با بیان اینکه قرار گرفتن این سالن ورزشی در چابهار و استان سیستان و بلوچستان که دارای استعدادهای ورزشی در رشته های مختلف است فرصت مناسبی برای حضور ورزشکاران این استان در سطوح ملی و بین المللی با برگزاری مسابقات و تورنمت های ورزشی است.

,

 فاز توسعه آینده این فضای ورزشی در زمینی به وسعت 20 هزار مترمربع برای احداث سالن ورزش‌های آبی، سالن بدن‌سازی، استخر بازی، استادیوم‌های فوتبال و کریکت و مهمانسرا جانمایی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه