اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان:

تعطیلات عید فطر ۲۳ کشته و زخمی در جاده های زنجان برجا گذاشت/محور زنجان- قزوین در صدر تلفات

تعطیلات عید فطر ۲۳ کشته و زخمی در جاده های زنجان برجا گذاشت/محور زنجان- قزوین در صدر تلفات
رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه تعطیلات عید فطر استان زنجان سه فوتی و ۲۰ مصدوم برجا گذاشته است، گفت: بیشترین تصادفات در اتوبان زنجان- قزوین رخ داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به وضعیت محور های مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: محور های مواصلاتی استان زنجان در دو روز تعطیلات عید فطر شاهد 35 مورد تصادف فوتی، جرحی و خسارتی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه دو مورد تصادف منجر به فوت در محوهای مواصلاتی استان زنجان در ۴۸ ساعت گذشته رخ داده است، تصریح کرد: متاسفانه این تصادف ۳ فوتی برجا گذاشته است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان از وقوع ۱۳ مورد تصادفات جرحی در محور های مواصلاتی استان زنجان در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: تصادفات جرحی ۲۰ مصدو.م برجا گذاشته است که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده اند.

,

شیر محمدی با بیان اینکه ۲۰ مورد تصادف خسارتی در محور های مواصلاتی استان زنجان رخ داده است، ابراز کرد: بیشترین تصادفات رخ داده در محور زنجان – قزوین بوده است.

,

وی به علت های اصلی تصادفات رخ داده در محور های مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: انحراف به چپ،تخطی از سرعت مطمئنه،خواب آلودگی و سبقت های غیر مجار علت اصلی تصادفات در تعطیلات عید فطر بوده است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان از رانندگان در خواست کرد: از سرعت و سبقت های غیر مجاز پرهیز در طول مسافرت پروهیز کنند کنترل وسیله نقلیه در سرعت بیش از حد مجاز سخت و ناممکن خواهد بود.

,

شیر محمدی از رانندگان خودروهای عبوری خواست هنگام مشاهده تصادف و قصد کمک به مجروحان حوادث، وسیله نقلیه خود را در محلی ایمن متوقف کنند تا علاوه بر حفظ جان خود و همراهان از ایجاد راه بندان نیز جلوگیری شود.

,

وی بیان اینکه رانندگان باید به ازای هر دو ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند، عنوان کرد: رانندگان در هوشیاری کامل و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به رانندگی خود در محور های مواصلاتی ادامه دهند و در موقع خواب در مکان های تعبیه شده برای پارک خودرو توقف کرده و استراحت کنند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه