اخبار داغ

در پی افزایش ۲ تا ۴ درجه ای دمای هوا در استان:

دمای هوای زنجان به ۳۸ درجه بالای صفر می رسد/احتمال گرمازدگی و خطرات ناشی از گرمازدگی وجود دارد

دمای هوای زنجان به ۳۸ درجه بالای صفر می رسد/احتمال گرمازدگی و خطرات ناشی از گرمازدگی وجود دارد
رئیس پیش‌ بینی جوی هواشناسی زنجان با بیان اینکه دمای هوای استان زنجان امروز و فردا افزایش دو تا چهار درجه ای خواهد داشت، گفت: شهر وندان در ساعت هوای اوج دما در حد امکان از منازل خوارج نشوند چرا که احتمال گرمازدگی و خطرات ناشی از گرمازدگی وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سونا صرفی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه در استان زنجان شاهد افزایش دما هستیم، اظهار کرد: روند افزایشی دمای هوا در استان زنجان تا پنج شنبه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه در روند افزایش دمای هوا در کشور دمای هوا در استان زنجان از امروز دو تا چهار درجه بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: پیش بینی می شود دمای هوای شهرستان زنجان به 37 تا 38 درجه با لای صفر برسد.

,

رئیس پیش‌ بینی جوی هواشناسی زنجان با بیان اینکه روند افزایش دمای هوا در استان تا فردا پنج شنبه در استان ادامه خواهد داشت، افزود: روز جمعه با نفوذ هوای خنک به استان دمای هوای به طرز محسوسی کاهش خواهد یافت.

,

صرفی با افزایش دمای هوا در استان به شهروندان توصیه کرد: در ساعت هوای اوج دما از منازل کمتر خارج شوند و در محیط های بسته احتمال گرما زدگی و خطر های ناشی از گرمازدگی وجود دارد.

,

وی به گرمترین و سردترین ایستگاههای هواشناسی مستقر در استان زنجان اشاره کرد و افزود: خیر آباد با 11 درجه سردترین و ماهنشان با 38 درجه گرمترین ایستگاه هواشناسی را به نام خود ثبت کرده است.

,

رئیس پیش‌ بینی جوی هواشناسی زنجان با بیان اینکه دمای فعلی زنجان 24 درجه بالای صفر است، ابراز کرد: دمای هوای زنجان نسبت به روز گذشته سه درجه افزایش داشته است.

,

صرفی در پایان با اشاره به اینکه از فردا وزش باد  با سرعت 40 کیلومتر در ساعت در استان زنجان پیش بینی می شود، عنوان کرد: وزش باد در روز جمعه در حد شدید بوده و به 60 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه