اخبار داغ

رتبه ۴ کنکور ارشد:

علاقه رمز موفقیتم بود /در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم

علاقه رمز موفقیتم بود /در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم
رتبه 4 کنکور ارشد در گفت‌و‌گو با خبرنگار بجستان نیوز گفت: من دلیل موفقیت خود را قبل از هرچیز علاقه میدانم. قبولی ارشد در یکی از بهترین دانشگاه های کشور علاقه ی بی حد و حصر من بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، شنیدیم دختر خانم جوانی بنام زهرا حسینی اهل روستای زین آباد از توابع بجستان توانسته در کنکور ارشد امسال رتبه 4 را به خودش اختصاص دهد  به همین خاطر آدرسش را جویا شدم و ترتیب یک گفت‌و‌ گو را با این دختر جوان دادیم تا ببینم چگونه توانست در یک روستا که امکانات آموزشی در ابتدایی ترین سطح است به این رتبه دست پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

حسینی در ابتدا از نحوه درس خواندن و برنامه ریزی گفت و اظهار کرد: درس خواندن برای ارشد را با برنامه ریزی مشخص و دقیق شروع کردم، سعی بر این بود که در روز ۱۲ساعت مطالعه داشته باشم. اشتیاقی که برای قبولی در این رشته داشتم باعث کمتر خسته شدن من می‌شد و از ابتدا که تصمیم به شرکت در آزمون ارشد گرفتم هدف خود را مشخص کرده که کسب رتبه ای درخور این رشته بود.

,

 

,

 وی ادامه داد: از ابتدا که وارد رشته معماری شدم‌ به گرایش مرمت بناهای با ارزش تاریخی علاقه بسیاری داشتم؛ که با مشورت اساتید و توصیه های متخصصین این رشته علاقه‌ی من بیشتر هم شد، من با هدف کمک به حفظ هرچه بهتر و بیشتر فرهنگ و هنر کشورم و شناساندن تمدن های باارزشی که در برخی مناطق ناشناخته کشور مدفون شده اند قصد فعالیت در این رشته را دارم وامید به موفقیت های روز افزون در این راه را دارم.

,

 

,

رتبه 4 رشته مرمت و احیای ابنیه و بافت های تاریخی کنکور ارشد سال 96 ضمن اشاره به دانشگاه مورد علاقه خود اذعان کرد: مرمت رشته‌ای است که تعداد دانشگاه ها و سهمیه برای پذیرش محدود است. وتنها تهران،  اصفهان و قزوین از سهمیه پذیرش دانشجو برخور دارند، وهمه این دانشگاه ها در سطح بسیار بالا فعالیت دارند اما دانشگاه مورد نظر من برای ارشد، دانشگاه تهران بود که پذیرش سهمیه روزانه آن ۵ نفر است، که من با کسب رتبه چهارم خوشبختانه توانسته‌ام  به این مهم دست پیدا کنم.

,

 

,

این جوان روستایی از کلاس‌های آموزشی گفت و گفت: از کلاسهای آموزشی استفاده نکرده‌ام و با برنامه ریزی که خودم انجام داده بودم به خواندن مشغول بودم، البته اگر کسی در مبحثی دچار مشکل هست استفاده از کلاسها بی تاثیر نخواهد بود.

,

 

,

حسینی رمز موفقیت خود را اینگونه تشریح کرد: من دلیل موفقیت خود را قبل از هرچیز علاقه میدانم. قبولی ارشد در یکی از بهترین دانشگاه های کشور علاقه ی بی حد و حصر من بود. تصمیم گرفتن برای قبولی اولین قدمی است که باید برداشته شود و در ادامه برنامه ریزی مشخص و سخت تلاش کردن از مهم ترین عوامل برای موفقیت در این راه است.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: با وجود برنامه فشرده سعی کردم مقدار وقت هر چند کم برای تفریح و حضور در کنار دوستان و خانواده منظور کنم تا رفع خستگی شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه