اخبار داغ

یادداشت؛

اقتدار رمضانیه ایران اسلامی

اقتدار رمضانیه ایران اسلامی
رمضان ۱۴۳۸ هجری اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،رمضان این سال هم گذشت و به دنیا نشان داد که اگر کسی حتی خواب تجاوز به این حریم را ببیند قبل از اینکه از خواب بیدار شود کشورش نابود خواهد شد و برای شبش مکان خواب نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

ما رمضان ماه فرصتی برای ریختن اشک شوق در نیایش های عارفانه و زدودن گرد کدورت و سوء تفاهم از آئینه دل بود؛ میل به بندگی و اطاعت از ذات باری حق در این ماه با حال و هوای خاصی در میان روزه داران دنبال می شد و به اوج می رسید ولی حال باید این از سر سفره مهمانی خداوند متعال بلند شویم و به خانه خود برگردیم، مهمانی دیگر تمام شده.
یک ماه بندگی، یک ماه عبادت، یک ماه خلوص نیت و یک ماه نزدیکی به حضرت حق و اطعان از سفره نعمات خدواند متعال دیگر به پایان رسیده، ماه رمضان امسال هم گذشت تا در دفتر خاطراتمان ثبت شود که رمضان سال ۱۴۳۸ هجری با یک حادثه تلخ و با یک قدرت نمایی برای مردم ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران گذشت.
شاید برای خیلی ها ۱۲ رمضان امسال یک روز معمولی بود ولی برای ملت ایران روزی به یاد ماندنی تا بداند که هیچ وقت نباید به استکبار جهانی اعتماد کند، بداند که هنوز زمان موشک تمام نشده و کسانی که از این سخنان حمایت می کنند در خواب زمستانی به سر می برند.
۱۲ رمضان گذشت و ما دانستیم که فرزندان غیور این سرزمین دلاورمندانه در حریم ولایت به دفاع از حرم می پردازند تا شرف و ناموس این خاک در راحتی و آسایش زندگی کند.
آن ها از زندگی راحت خود می گذرند تا ما در این قطعه از کره خاکی برای پیشرفت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم و از ذره ای تلاش دریغ نکینم.
۱۲ رمضان گذشت، چند روزی برنامه های اتفاق افتاده در این روز نقل محافل استکبار جهانی بود اما بعد از گذشت چند روز این نقل محافل تبدیل به زهرمار شد و جواب دندان شکن پاسداران ولایت، فرزندان غیور و رهروان راه خمینی کبیر به استکبار جهانی آن ها را در خواب فرو برد و چنان خفه خوانی گرفتند که بی سابقه بود.
رمضان سال ۱۴۳۸ هجری گذشت تا دنیا بداند فرزندان جمهوری اسلامی ایران از هر چه بگذرند از خاک و خون و ناموسشان نخواهند گذشت و به دنیا نشان دادند که اگر کسی حتی خواب تجاوز به این حریم را ببیند قبل از اینکه از خواب بیدار شود کشورش نابود خواهد شد و برای شبش مکان خواب نخواهد داشت.
رمضان گذشت، ماه بندگی و اقتدارنمایی جمهوری اسلامی ایران در روی کره خاکی و در مقابل استکبار گذشت و عید فطر رسید.
فطر در لغت، گشودن و باز شدن چیزی است، کلمه «انْفَطَرَتْ» در قرآن کریم از همین ریشه است: «إِذَا السَّماءُ انْفَطَرَتْ» و نیز گفته شده «تَفَطَّرَتْ» و «انْفَطَرتْ» به یک معنا است و «افطار» و «عید فطر» نیز از همین ریشه است؛ زیرا روزه‌دار دهانش را در وقت مغرب و روز عید فطر بر خوردنیها و آشامیدنیها باز می‌کند.
عید فطر یعنی باز شدن مرزهای بیت المقدس و مسجدالاقصی از دست رژیم منحوس و غاصب صهیونیسم است، و این جمله مصداق بارز فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص که: “اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.” و این یعنی در یکی از اعیاد فطریه سال های اینده این رژیم نابود خواهد شد تا تمامی مسلمانان جهان در اولین قبله گاه خود جمع شوند و صفهای اتحاد نماز عید فطر را تشکیل خواهند داد.
عید فطر به جهان نشان می دهد که ما در روزی که قرآن و خداوند متعال امر فرموده یک دل و یک صدا و متحد با هم زن و مرد در مثابل استکبار خواهیم ایستاد تا فرمایشات امام خمینی(ره) در خصوص روز قدس و مظلومیت فلسطین بر زمین نماند و بار دیگر فلسطین به آغوش اسلام برگردد.
عید فطر هم گذشت و روز شادی و بندگی و ناراحتی از آن کسانی است که بی مورد روزه خود را افطار کردند و از صف روز گیرندگان در عقب ماندند و نتوانستند از نعمات خدا و از سفره حضرت حق اطعام کنند.
به هر حال این ماه هم همانند ماه های دیگر گذشت تا بدانیم دنیا محل گذر است و دل بستن به آن کاری فناست و باید به معبود دل بست چراکه او تصمیم گیرنده برای عاقبت و سرنوست ما بندگان است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه