اخبار داغ

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس:

مجلس نگاه مثبتی به رفع دغدغه های فرهنگیان دارد/ لزوم تلاش شوراهای آموزش وپرورش برای رفع مشکلات آموزشی

مجلس نگاه مثبتی به رفع دغدغه های فرهنگیان دارد/ لزوم تلاش شوراهای آموزش وپرورش برای رفع مشکلات آموزشی
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مجلس شورای اسلامی به رفع مشکلات و دغدغه ها ی فرهنگیان یک نگاه مثبت است شوراهای آموزش و پرور ش نیز باید در این راه تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، فرهاد تجری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان  سرپل ذهاب گفت: مشکلات فرهنگیان و آموزش و پرورش با نگاه مثبت وهمراهی نمایندگان مجلس مرتفع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی موفقیت های دانش آموزان شهرستان سرپلذهاب  را در زمینه های مختلف قرآنی ، فرهنگی ، هنری ، آموزشی ، پژوهشی و علمی ستود و از زحمات فرهنگیان و همراهی مسئولان شهرستان قدردانی کرد .

,

وی وضعیت معیشتی معلمان،مطالبات امتحانات نهایی ،توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی،کمبود نیروی انسانی ، هزینه های مدارس و کمبود امکانات را از مهمترین چالش آموزش و پرورش دانست و اظهار امیدواری کرد با مشارکت همگانی و پشتیبانی شورای های آموزش و پرورش به عنوان اتاق فکر دستگاه تعلیم و تربیت این مشکلات رفع شود.

,

فرماندارسرپل ذهاب نیزدر ادامه اذعان داشت: توسعه و تقویت فعالیت های حوزه آموزش و پرورش ضروری است و در همین راستا باید از تمامی امکانات و ظرفیت های این شهرستان بهره برداری شود.

,

اکبر سنجابی بهره برداری از فضا و تجهیزات آموزشی به منظور پیش بینی نیازمندیهای مدارس را مورد تاکید قرار داد و افزود: ساماندهی تجهیزات و نیروی انسانی متناسب با نیازهای حوزه تعلیم و تربیت یکی از اولویت های اصلی در این شهرستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

 

,

, ,

مدیرآموزش و پرورش شهرستان عنوان داشت: در رهبری آموزشی به دنبال آن هستیم تا مدیران ما در مدارس با جلب مشارکت معلمان ودبیران، اولیا دانش آموزان، دانش آموزان و مردم محله بتوانند مدرسه را به عنوان به یک کانون تربیت تبدیل کنند.

,

روح اله عباسیان با تاکید برشناسایی مدارس دارای مشکل و انجام تعمیرات به موقع، سالم سازی محیط مدارس و توجه به سلامت دانش آموزان را مهم دانست و گفت: تجهیزات مدارس نیز باید به صورت هدفمند و با توجه به نیاز واحد های آموزشی تهیه و توزیع شوند.

,

وی  یادآور شد: در کنکور سراسری سال 96 تعداد یک هزار 800 داوطلب سرپلذهابی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان با هم به رقابت می پردازند و تعداد120نفر از عوامل اجرایی آموزش و پرورش سرپلذهاب مسئولیت برگزاری این آزمون را برعهده دارند.

,

عباسیان در پایان افزود: تمامی تمهیدات لازم نظیرسیستم سرمایشی،نظم و امنیت و محل برگزاری مناسب برای اجرای مطلوب و شایسته کنکور96 در شهرستان فراهم و همزمان با سراسر کشور داوطلبان این شهرستان برابر برنامه سازمان سنجش کشور در حوزه های تعیین شده در این آزمون شرکت خواهند داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه