اخبار داغ

درخشش کاراته کاهای هرمزگانی در مسابقات جهانی گرجستان

درخشش کاراته کاهای هرمزگانی در مسابقات جهانی گرجستان
سبک کیوکوشین کاراته هرمزگان نماینده ایران در این رقابت ها در مجموع با امتیازات تیمی ۶ مدال طلا،۵ نقره و ۶ برنز به مقام و جایگاه نخست دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورزش۵؛ نماینده و تیم کاراته استان هرمزگان در کسب ۱۷ مدال رنگارنگ، در رقابت های بین المللی گرجستان توانست امتیازات ویژه ای را بر خود تفضیل کند که پس از اتمام بازی ها، تیم کاراته کای استان هرمزگان با افتخار به بندرعباس بازگشت و برد شیرنش در این مسابقات را با کشورش سهیم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورزش۵,

سبک کیوکوشین کاراته هرمزگان نماینده ایران در این رقابت ها در مجموع با امتیازات تیمی با ۶ مدال طلا،۵ نقره و ۶ برنز به مقام و جایگاه نخست دست یافت.

,

علی درویشی، ابوالفضل نازبند، محمد حسن نجفی و محمد جواد نازبند بازیکنانی بودند که توانستند مدال طلای مسابقات را برای خود حمل کنند، آیدین حسن زاده و حسام خشنود مدال نقره و محمد جواد نعمت الهی، سپهر میرزاده، آرمین دست برجن و محمدعلی حسن زاده مدال برنز را از این مسابقه برای خود برگزیدند.

,

خاطرنشان شود؛ مسابقاتی که برگزار شده بود حریفانی از کشورهای مختلف همچون: ترکیه، اوکراین، آذربایجان، ارمنستان و ایران در شهر تفلیس گرجستان حضور داشتند.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه