اخبار داغ

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان:

آماده باش تابستانی ۶۵ امدادگر در ۲۳ پایگاه امدادی استان سمنان

آماده باش تابستانی ۶۵ امدادگر در ۲۳ پایگاه امدادی استان سمنان
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان گفت: ۶۵ امدادگر در ۲۳ پایگاه ثابت، سیار و کشیک در قالب طرح تابستانه امداد و نجات هلال احمر استان به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یحیایی معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به آغاز طرح تابستانی امداد و نجات هلال احمر در استان گفت: هرساله با آغاز سفرهای تابستانی هلال احمر به مسافران خدمات ارائه می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

وی از فعالیت 23 پایگاه امدادی در این طرح در سطح استان خبر داد و افزود: با آغاز سفرهای تابستانی 13  پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای و 5  پایگاه موقت، 5 پایگاه کشیک در قالب طرح تابستانه هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان مستفر هستند.

,

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان همچنین تصریح کرد: تمامی پایگاه های امدادی در شهرستان سمنان، دامغان، گرمسار، شاهرود و مهدی‌شهر راه اندازی و مجهز شده اند و آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

,

وی با اشاره به اینکه پایگاه های ثابت در سطح استان از قبل بوده و در حال حاضر تقویت شده اند، اظهار کرد: پایگاه های کشیک به صورت ۲۴ ساعته در مراکز جمعیت شعب راه اندازی شده است.

,

یحیایی در ادامه افزود: یک کشیک تیم واکنش سریع در مرکز استان راه اندازی شده که همزمان یک پایگاه موقت را پوشش می دهد.

,

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از فعالیت 65 امدادگر در این طرح خبر داد و گفت: در هر پایگاه امدادی 3  امدادگر  در جاده و یک امداد گر در کشیک مراکز آماده خدمات رسانی هستند.

,

یحیایی درخصوص امکانات امدادی استان در طرح تابستانه اظهار کرد: 11 دستگاه آمبولانس، 7 ست نجات با خودروی مخصوص، و یک دستگاه بالگرد در تابستان 96 به مسافران عبوری خدمت ارائه می کنند.

,

وی ضمن آرزوی سفری ایمن و بدون خطر برای مسافرین گفت: ارائه خدمات امداد و کمک‌های اولیه، رهاسازی و نجات مصدومان در تصادفات احتمالی و اسکان مسافران مانده در راه در نقاط مختلف استان از جمله مهمترین وظایف جمعیت هلال احمر در ایام مسافرت‌های تابستانی است.

,

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی، جهت دریافت خدمات امدادی با سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر تماس حاصل بگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه