اخبار داغ

استاندار اصفهان خبرداد؛

شهرستان نطنز ظرفیت ایجاد مرکز «توریست درمانی» را دارد

شهرستان نطنز ظرفیت ایجاد مرکز «توریست درمانی» را دارد
زرگرپور گفت: هدف های جشنواره گیاهان دارویی، طب سنتی و گردشگری شهرستان از قبیل برنامه جامع توسعه گیاهان دارویی در سطح نطنز، ایجاد واحدهای فراوری برای گیاهان دارویی و همچنین ایجاد یک مراکز توریست درمانی در برنامه ششم توسعه استان پیش بینی و گنجانده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز؛ ستاندار اصفهان بعد از ظهر روز گذشته در حاشیه افتتاح دومین جشنواره گیاهان دارویی، طب سنتی و گردشگری نطنز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اولویت های پیش بینی شده در برنامه بیست ساله توسعه استان اصفهان، نگاه ویژه به محورهای گردشگری و گیاهان دارویی در سطح استان و به خصوص در سطح شهرستان آن هم با توجه به پتانسیل منطقه بسیار مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

رسول زرگر پور افزود: طب سنتی در کنار گیاهان دارویی و گردشگری مذهبی و تاریخی برای استانی که سابقه ۱۰ هزار ساله میراثی دارد دارای جایگاه مهمی است.

,

وی با بیان این که چند تصمیم مهم برای این جشنواره گرفته شده است، بیان کرد: ایجاد یک دبیرخانه دائمی برای این جشنواره به مرکزیت نطنز به خاطر شروع فعالیت ها از این شهر، یکی از تصمیم های مهم است و مسئولان استانی نیز تلاش می کنند تا بودجه آن را نیز تهیه کنند.

,

استاندار اصفهان به برنامه ششم توسعه استان اشاره کرد و ادامه داد: هدف های جشنواره گیاهان دارویی، طب سنتی و گردشگری شهرستان از قبیل برنامه جامع توسعه گیاهان دارویی در سطح شهرستان نطنز، ایجاد واحدهای فراوری برای گیاهان دارویی و همچنین ایجاد یک مراکز توریست درمانی، در برنامه ششم توسعه استان پیش بینی و گنجانده می شود.

,

وی تاکید کرد: بدون شک شهرستان نطنز تمام ظرفیت ها را برای کشت گیاهان دارویی و پرداختن به مقوله گردشگری مذهبی و تاریخی و همچنین ایجاد یک مرکز توریست درمانی را دارد.

,

زرگر پور خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت نطنزی ها و بادرودی های خارج از کشور و همچنین خارج از شهرستان برای ایجاد یک بستر رشد و توسعه در ابعاد مختلف از جمله فکری و مالی استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه