اخبار داغ

سفیر امارات در روسیه:

شرکای تجاری مشترک، میان ما و قطر یکی را انتخاب کنند

شرکای تجاری مشترک، میان ما و قطر یکی را انتخاب کنند
سفیر امارات در روسیه گفت: ممکن است شرکای تجاری مان را میان انتخاب همکاری با ما یا قطر قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛سفیر امارات در روسیه گفت: ممکن است شرکای تجاری مان را میان انتخاب همکاری با ما یا قطر قرار دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

عمر غباش،سفیر امارات در روسیه،امروز چهارشنبه،اظهار داشت:کشورهای حاشیه خلیج فارس در حال بررسی وضع تحریم های جدید علیه قطر هستند.

,

غباش در مصاحبه با روزنامه گاردین انگلیس افزود:کشورهای حاشیه خلیج ممکن است که از شرکای تجاری خود بخواهند میان همکاری با آن ها و یا همکاری با قطر یکی را انتخاب کنند.

,

امارات،عربستان سعودی،بحرین و مصر روابط دیپلماتیک خود با قطر را پس متهم کردن دوحه به حمایت از تروریست ها به حالت تعلیق درآوردند.

,

غباش در ادامه تصریح کرد:در حال حاضر تحریم های اقتصادی جدیدی علیه قطر در دستور کار قرار گرفته است که بزودی اعلام خواهد شد.

,

این دیپلمات اماراتی با بیان اینکه اخراج قطر از شورای همکاری خلیج فارس تنها مجازات قطر نیست؛افزود:در صورتی که قطر حاضر به پذیرش خواسته های ما نباشد،به او خواهیم گفت:خداحافظ ما به تو در خیمه ی خود نیازی نداریم.

,

وی خاطر نشان کرد: همه کشورهای خلیج فارس همان ملزم به رعایت همان معیارهای مطالبه شده از قطر بویژه مراقب های مالی،ارتباط و حمایت از تروریست ها،هستند.

,

منبع: اسپوتنیک

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه