اخبار داغ

واردات فولاد ریلی با وجود دپوی هزاران تن محصول مشابه در فولاد آلیاژی یزد

واردات فولاد ریلی با وجود دپوی هزاران تن محصول مشابه در فولاد آلیاژی یزد
هزاران تن فولاد ریلی در انبارهای فولاد آلیاژی کشور خاک می خورد و این در حالی است که برای رفع نیاز برخی از مجتمع های تولیدی، فولاد ریلی از خارج وارد کشور می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، هزاران تن فولاد ریلی در انبارهای فولاد آلیاژی کشور خاک می خورد و این در حالی است که برای رفع نیاز برخی از مجتمع های تولیدی، فولاد ریلی از خارج وارد کشور می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

اواخر سال گذشته متخصصان شرکت فولاد آلیاژی ایران در یزد موفق به طراحی و تولید فولاد های ریلی شدند. دستاورد عظیم که مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می شود که یزد در بین 5 تولید کننده برتر فولاد ریلی جهان قرار دارد.

,

مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران در این رابطه گفت: شرکت فولاد این ظرفیت را دارد تا هر میزان که کشش داخلی وجود داشته باشد بتوانیم شمش آن را تولید کنیم.

,

قدیریان با بیان اینکه ایران به فولاد ریلی نیاز دارد، افزود: بخش از این فولاد از خارج وارد می شود که امیدواریم این روند واردات متوقف شود.

,

اوایل امسال فیاض معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت در بازدید از خط تولید فولادها قول داد همه پیگیری های لازم با را با وزارت راه وشهرسازی برای استفاده این نوع فولادها وقطع واردات آن انجام دهد.

,

آیت نیا مدیر فروش فولاد آلیاژی ایران اذعان کرد: سال گذشته 2 هزار تن از فولاد ریلی با توافقاتی که انجام شد تحویل داده شد و هنوز مابقی آن در انبارها از سال گذشته باقی مانده است.

,

دستان متخصص این شرکت در انتظار حمایت مسئولان است تا چرخ های تولید آن از گردش خارج نشود.

,

مطمنا در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده  است حل مشکلات فولادهای ریلی در کشور اقدام ارزشمندی برای رونق اقتصادی، کسب و کار، تولید و اشتغال کشورمان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه