اخبار داغ

تناقض در گفتار حقیقت را برملا کرد؛

تکذیب تاثیر بارش‌ها در افزایش تراز دریاچه ارومیه و تائید تنزل بارندگی در کاهش تراز آبی!/ میلیاردها تومان کجا خرج شد؟

تکذیب تاثیر بارش‌ها در افزایش تراز دریاچه ارومیه و تائید تنزل بارندگی در کاهش تراز آبی!/ میلیاردها تومان کجا خرج شد؟
از دیدگاه مسئولین ستاد احیاء، افزایش بارش‌‌ها در ارتقاء تراز دریاچه ارومیه تاثیری ندارد اما کاهش بارندگی اثر دارد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، براساس آخرین آمار ارائه شده از سوی مسئولین تراز دریاچه ارومیه نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 سانتی‌متر کاهش داشته و در مجموع 477 میلیارد متر مکعب از حجم آن کاسته شده است. این آمار درحالی از سوی اعضاء ستاد احیاء دریاچه ارومیه ارائه شده که مقامات ارشد دولتی و شخصِ رئیس‌جمهور از تحقق وعده‌ی دولت و احیاء نگین آذربایجان سخن گفته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

نکته‌ی جالب توجه در این است که دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان‌شرقی علت این اتفاق را کاهش 34 سانتی‌متری بارش‌ها عنوان کرده و از این طریق عملکرد ستاد احیاء را مطلوب جلوه داده است اما سوال اینجاست آیا میلیاردها تومان پول هزینه شده است تا با تغییرات آب و هوایی سطح آب اینگونه کاهش یابد؟

,

مسئولین ستاد احیاء هرگاه با افزایش تراز آبی دریاچه مواجه می‌شدند، از عملکرد خویش تمجید و آن را در بوق و کرنا می‌کردند. در این هنگام وقتی رسانه‌های منتقد علت افزایش چند سانتی‌متری را افزایش بارش‌ها عنوان می‌کردند با تکذیب آقایان روبرو می‌شدند اما حال که با کاهش بارش‌ها از سطح آب نیز کاسته شده، قضاوت برای عموم آسان‌تر می‌گردد.

,

از تمام این‌ها که بگذریم باید متولیان امر را به پای میز پاسخگویی بکشانیم و بپرسیم این همه پول را در کدام بخش‌ها و چگونه خرج کرده‌اند که نه‌تنها بعد از گذشت 4 سال وضعیت بهبود نیافته بلکه بدتر نیز شده است.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه