اخبار داغ

مسئول اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان؛

ثبت رکورد امدادخواهی موتورسواران ۱۸ تا ۲۴ ساله مبارکه ای از اورژانس

ثبت رکورد امدادخواهی موتورسواران ۱۸ تا ۲۴ ساله مبارکه ای از اورژانس
قاسمی گفت: سه ماهه نخست سال جاری، ۴۶۲ حادثه رانندگی در شهرستان مبارکه رخ داد که موتورسواران ۱۸ تا ۲۴ ساله، بیشترین موارد امدادخواهان این حوادث بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سلامت؛ رئیس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان در گفتگو با صدای سلامت گفت: فوریت‌های پزشکی شهرستان مبارکه در سه ماهه نخست امسال، یک هزار و 705 ماموریت شامل 462 ماموریت تصادفی و یک هزار و 243 ماموریت غیرتصادفی را انجام داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سلامت,

علیرضا قاسمی با بیان این که از مجموع حوادث رانندگی رخ داده در این مدت، 342 مورد در نقاط جاده‌ای و 120 مورد در نقاط شهری بوده است، افزود: متاسفانه موتور سواران 18 تا 24 ساله، بیشترین موارد حوادث تصادفی در شهرستان مبارکه بودند.
وی ادامه داد: فصل بهار امسال، بیشترین موارد ماموریت‌های غیرتصادفی با 217 مورد مربوط به بیماران قلبی، 130 مورد مصدومان حوادث، 109 مورد بیماران تنفسی، 87 مورد مسمومیت و 74 مورد سقوط بوده است.
قاسمی خاطرنشان کرد: در این مدت، در مجموع ماموریت‌های غیرتصادفی 913 نفر به بیمارستان منتقل و 177 نفر توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی مبارکه به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند؛ از مجموع ماموریت‌های تصادفی نیز، 409 مورد منجر به بستری و 27 مورد به صورت سرپایی درمان شدند.
این مسئول اظهار کرد: در سه ماهه امسال، 9 مورد احیای موفق و 10 ماموریت کمک به مادر باردار در زایمان نوزاد، به نام تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی این شهرستان به ثبت رسید.
رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان یادآور شد: در این مدت، تعداد 18 حادثه ویژه از جمله شش تصادف و یک مورد غرق شدگی در این شهرستان رخ داد.
گفتنی است شهرستان مبارکه با وسعتِ یک هزار و 18 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 150 هزار نفر در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان واقع شده است؛ فوریت‌های پزشکی این شهرستان با برخورداری از پنج پایگاه، شامل سه پایگاه شهری- جاده‌ای، یک پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه شهری، یک اتاق فرمان 115، 7 دستگاه خودروی آمبولانس و 23 نفر پرسنل به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی به شهروندان است.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه