اخبار داغ

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب خبر داد;

فعالیت ۱۷ پایگاه اوقات فراغت تابستانی در میاندوآب

فعالیت ۱۷ پایگاه اوقات فراغت تابستانی در میاندوآب
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب از پیش بینی فعالیت ۱۷ پایگاه اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال پورمیرزا در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه ثبت نام کلاسهای تابستانی مانند هر ساله برای اوقات فراغت دانش آموزان در این شهر انجام می شود، گفت: امسال پیش بینی کرده ایم تا۱۷ پایگاه اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان در میاندوآب فعالیت داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب افزود: پایگاه های تابستانی در زمینه رشته های ورزشی از اول تیرماه تا ۳۱ شهریور در سالن های ورزشی شهید باهنر، شهید رجایی و شهید رضوانخواه برگزار می شوند.

,

وی با اشاره به اینکه کلاس های فرهنگی، هنری و قرآنی از ۱۰ تیرماه شروع می شوند، گفت: کلاس های تابستانی رشته های فرهنگی و هنری نیز در کانون های فرهنگی هنری امام محمدباقر(ع) و الزهرا(س)  از ۱۰ تیر تا ۳۱ مرداد ماه آغاز می شود.

,

پورمیرزا با بیان اینکه ۱۰ مدرسه به عنوان پایگاه اوقات فراغت تابستانی در میاندوآب، باروق، گوگ تپه و بکتاش فعالیت می کنند، تصریح کرد: کلاس های مربوط به رشته های قرآن و عترت و نماز نیز در دارالقرآن های امام خمینی(ره) و حضرت معصومه(س) نیز تشکیل در این مراکز انجام می گیرد.

,

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب بااشاره به اینکه سه کارگاه تابستانی نیز برای غنی سازی اوقات فراغت به عنوان طرح هجرت و برای تعمیروبازسازی مدارس در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: طرح هجرت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج در رابطه با بازسازی و شاداب سازی مدارس اجرا می شود.

,

وی با بیان اینکه سال گذشته پنج هزار و ۲۰۰ نفر در کلاس های اوقات فراغت ثبت نام و شرکت کردند، افزود: هدف از برگزاری کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان، ایجاد محیطی شاد و آموزنده است تا دانش آموزان از این اوقات فراغت خود به نحو احسن استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه