اخبار داغ

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر در ایرانشهر +تصاویر

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر در ایرانشهر +تصاویر
پیش از ظهر امروز یاد و خاطره سالروز شهادت جانسوز آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران با وفای وی با حضور نماینده و مسوولان قضایی شهرستان ایرانشهر گرامی داشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پهره؛ مراسم گرامیداشت شهدای حادثه هفت تیر و بزرگداشت شهید حبیب الله مالکی فرماندار وقت شهرستان ایرانشهر از شهدای این حادثه در مسجد جامع ایرانشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پهره؛,

در این مراسم امام جمعه شهرستان ایرانشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی یار باوفای  امام خمینی (ره) گفت: خون پاک شهدا ماهیت پلید منافقین را برای مردم آشکار کرد.

,

حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی افزود: روزگار سیاه منافقین با شهادت آیت الله بهشتی شروع شد.

,

امینی فرد نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی هم با بیان این که حادثه هفت تیر باعث بیمه شدن انقلاب اسلامی شد افزود: گرچه این حادثه برای ملت ایران و امام راحل بسیار ناراحت کننده و سوزناک بود اما جریان های فتنه انگیز در کشور شناسایی و رسوا شدند.

,

استان سیستان و بلوچستان در حادثه هفت تیر دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران دو شهید والامقام آیت الله سید محمد تقی طباطبایی نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی و حبیب الله مالکی فرماندار ایرانشهر را به اسلام و انقلاب اسلامی اهدا کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه