اخبار داغ

بخشدار نوکنده:

شهادت دکتر بهشتی، سند مظلومیت ملت بوده است

شهادت دکتر بهشتی، سند مظلومیت ملت بوده است
بخشدار نوکنده گفت: شهادت دکتر بهشتی سند مظلومیت ملت و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سعید هراتی" بخشدار نوکنده در گفت و گوی خبری با گرامیداشت هفتم تیر روز قوه قضاییه و سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی گفت: ملت بزرگ ایران در پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرد که بدون وابستگی به قدرت های پوشالی شرق و غرب و با اتکا به اراده الهی و در سایه وحدت و یگانگی می توان نهضتی را شکل داد که سر آغاز حکومت صالحان بر زمین باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: استکبار جهانی به دلیل ترس از نام اسلام و انقلاب درصدد جلوگیری از شکل گیری نظام اسلامی در ایران بودند که با توطئه و ترور ، ۷۲ تن از مؤثرترین چهره های سیاسی و فرهنگی انقلاب در سطوح مختلف جامعه را به شهادت رساندند.

,

بخشدار نوکنده تصریح کرد: اگر چه در طول انقلاب اسلامی ترورهایی با هدف براندازی و فروپاشی نظام و نابودی انقلاب اسلامی طراحی شد در واقع این توطئه و ترور ها موجب تعمیق وحدت و یکپارچگی و دمیده شدن روح مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی و همچنین تداوم حرکت انقلاب و ملت ایران شد.

,

"هراتی" اظهار کرد: هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می آید و در این روز گروهک منفور منافقین جمعی از نخبگان و شخصیت های برجسته و موثر کشور و یاران صدیق و وفادار حضرت امام(ره) و انقلاب را مورد هدف اقدام تروریستی خود قرار دادند.

,

این مقام مسئول، حاصل خون شهدا را امنیت و ثبات کشور عنوان کرد و افزود: به برکت مجاهدت شهدا بود که کشور ما با وجود انواع دسیسه های دشمن امروز به امنیت و ثبات رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه