اخبار داغ

در جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس کاشمر عنوان شد:

آموزش و پرورش کاشمر از مشکلات مالی تا کمبود نیرو در مقطع ابتدایی

آموزش و پرورش کاشمر از مشکلات مالی تا کمبود نیرو در مقطع ابتدایی
مشکلات آموزش و پرورش کاشمر در جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس این شهرستان بحث و بررسی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی مدیران مدارس مقاطع تحصیلی کاشمر با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونان و تعدادی از کارشناس مسئولان اداری و تمامی مدیران مدارس سه مقطع تحصیلی انروز در سالن اجتماعات مجموعه آموزشی رفاهی فرهنگیان کاشمر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش کاشمر ضمن تشکر از تلاش‌ها و زحمات تمامی مدیران در 9ماهه سال تحصیلی، ابراز امیدواری کرد که طاعات و عبادات تمام بندگان خداوند، به ویژه فرهنگیان در ماه مبارک رمضان مورد قبول درگاه احدیت واقع شده باشد.

,

ایرج سعادتمند در ادامه به مشکلات فراروی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: با توجه به خشکسالی شدید مالی در بدنه آموزش و پرورش، مشکلات عدیده‌ای در مسیر ما قرار داشت که از جمله می‌توان به کمبود نیرو به ویژه در مقطع ابتدایی باتوجه به طرح تحول در آموزش و پرورش و بازنشستگی همکاران، مطالبات فرهنگیان و درخواست افزایش حقوق، قبوض آب و برق و گاز که در سنوات قبل پرداخت نشده بود و تأکید بر حذف مجتمع‌های آموزشی و مشکلات مدیران و معاونان این مجتمع‌ها اشاره کرد.

,

وی ادامه داد: همچنین از بین رفتن انگیزه های خیرّان مدرسه ساز با توجه به تغییر نام بعضی مدارس خیرساز، مشکلات امنیتی محیطی بعضی مدارس مثل فرو رفتن چاه‌های داخل مدارس، چالش موجود در ساعات به ویژه برای مدیران و معاونان، توسعه متوازن، جابجایی و جانمایی بعضی مدارس و نارضایتی موجود از بیمه طلایی از دیگر مشکلات پیش روی ما بود و همه این مشکلات مواردی است که فقط و فقط با برنامه‌ریزی و همراهی و همکاری مدیران مدارس به سامان رسید.

,

مدیر آموزش و پرورش کاشمر در ادامه به حمایت خود از مدیران مدارس اشاره کرد و گفت: زحمات مدیران مدارس بر ما پوشیده نیست و همیشه سعی ما بر دفاع از مدیران بوده است و در همین راستا در آینده اختیارات بیشتری از گذشته به مدیران واگذار خواهد شد.

,

وی افزود: علی رغم تمام کمبودها به خصوص در موضوع بودجه، و با توجه به اینکه حتی یک ریال بودجه به مدارس تعلق نگرفته ولی به همت مدیران و همه همکاران مجموعه، معجزه‌وار این مشکلات سامان یافته است.

,

سعادتمند ضمن تأکید بر شنیدن مشکلات مدیران و تلاش در جهت رفع آن، شاخصه مدیران آینده را چنین توصیف کرد و افزود: مدیر ما باید به روز، تمام ساحتی، مشارکت جو، آینده نگر، فعال در جلسات و نشست‌ها، محقق و آرامش بخش به خانواده‌ها و دانش آموزان باشد.

,

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه نمایندگان مدیران سه مقطع تحصیلی به بیان عملکرد، توفیقات و چالش‌های حوزه خود پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه