اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی:

تشکیل اتاق های فکر قرآنی در جهت رشد فرهنگی و مذهبی

تشکیل اتاق های فکر قرآنی در جهت رشد فرهنگی و مذهبی
نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس گفت: باید از ظرفیت مباحث و تعالیم قرانی برای ارتقای تعالیم قرآنی و تربیتی نهایت استفاده را ببریم تا جامعه و کشور به سمت و سوی پیشرفت واقعی حرکت نماید .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز در مراسمی از بیش از 50 از نفر از برگزیدگان و فعالین قرآنی و مسابقات قرآنی و مذهبی شهرستان گرمسار در مقاطع مختلف استانی و کشوری به هدایایی در محل هیئت آل یاسین گرمسار تجلیل شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین , .,

غلامرضا کاتب؛نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب گفت: نگاه به قران به عنوان راهگشای بسیاری از امور می تواند گره های کور و سخت در راه توسعه و پیشرفت را باز نماید .

, .,

کاتب در ادامه اظهارداشت: تعالیم و معارف قرآنی می تواند جامعه را از عقب گرد نجات دهد چون این تعالیم آسمانی همیشه در راه پیشرفت و توسعه دنیایی و آخرتی حرکت کرده است و به مسلمانان خود توصیه به رعایت این مباحث در بسیاری از آیات و روایات داشته است .

, .,

نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی قرآن را نجات بخش دانست و گفت: نباید تنها در ظاهر به قرآن توجه کرد بلکه باید باطن بسیاری از امور قرآنی در کشور به کار گرفته شود .

, .,

در پایان این مراسم از بیش از50 نفراز نوجوان و جوانان برتر مسابقات قرآنی و فرهنگی با هدایایی تجلیل و قدردانی شد .

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه