اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش رشتخوار:

۱۵۰۰ نوآموز رشتخواری تحت پوشش طرح سنجش سلامت قرار می گیرند

۱۵۰۰ نوآموز رشتخواری تحت پوشش طرح سنجش سلامت قرار می گیرند
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار گفت: امسال حدود 1500 نوآموز رشتخواری در بدو ورود به دبستان در 17 پایگاه این شهرستان به مدت 50 روز از خدمات طرح سنجش نوآموزان بهره‌مند می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، محمد قاسمپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آغاز اجرای طرح سنجش نوآموزی در سطح این شهرستان، گفت : با توجه به ورود و درجهت آمادگی نوآموزان به مقطع تحصیلی دبستان این طرح در بیش از 17 پایگاه سنجش شهرستان به مدت 50 روز اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,

 

,

وی هدف از اجرای این طرح را تشخیص و شناسایی به موقع مشکلات نوآموزان عنوان کرد، و اظهار داشت: اجرای طرح سنجش نوآموزان در بدو ورود به دبستان تشخیص و شناسایی به موقع نارسایی‌های جسمی، ارزیابی وضعیت آمادگی تحصیلی نوآموزان در بدو ورود به دبستان و همچنین کمک به بهبود کیفی آموزش و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان در آینده و... خواهد بود.

,

 

,

 

,

قاسم پور با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن بیش از 1500 نوآموز از سرتاسر این شهرستان در این طرح در ادامه، اذعان داشت: افزایش پایگاه سنجش در سال جدید به دلیل راحتی و سهولت دسترسی خانواده‌ها در سرتاسر شهرستان در نظر گرفته شده است، که در این طرح 2 پایگاه شهری و 15 پایگاه سنجش روستایی در سطح شهرستان به خانواده نوآموزان خدمات رسانی خواهند کرد.

,

 
وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه سنجش دانش آموزان با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اداره بهزیستی این شهرستان در دو مرحله مقدماتی و تخصصی به مدت 50 روز اجرا می‌شود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه