اخبار داغ

رئیس دادگستری شهرستان گرمسار اعلام کرد:

سازش ۴۰ درصدی پرونده های وارده به شورای حل اختلاف گرمسار

سازش ۴۰ درصدی پرونده های وارده به شورای حل اختلاف گرمسار
رئیس دادگستری شهرستان گرمسار گفت: شورای حل اختلاف شهرستان گرمسار توانسته است در سال جاری بیش از 40 درصد پرونده های وارده به شورای حل اختلاف را به ایستگاه سازش برساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین ابراهیم ابراهیم زاده، رئیس دادگستری شهرستان گرمسار به مناسبت هفته قوه قضایه در گفتگوی اختصاصی با گرمسارآنلاین گفت: فعالیت خوب شوراهای حل اختلاف در شهرستان گرمسار در زمینه ورودی پرونده ها و حل و فصل این پرونده موثر بوده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

رئیس دادگستری شهرستان گرمسار در ادامه به افزایش 10 درصدی پرونده های وارده به سیستم شهرستان گرمسار در سال جاری اشاره کردو اظهارداشت: با تلاش همکاران در سیستم قوه قضایه شهرستان اوقات رسیدگی به پرونده ها در این شهرستان به کمتر از 40 روز رسیده است .

,

ابراهیم زاده در ادامه به موجودی بیش از 4 هزار پرونده در سه سال گذشته در سیستم رسیدگی به پرونده ها در شهرستان گرمسار خبرداد و ادامه داد: در سال جاری این تعداد پرونده به کمتر از 3 هزار پرونده رسیده و این کاهش رکورد خوبی بوده است .

,

رئیس دادگستری شهرستان گرمسار در ادامه به رسیدگی به پرونده های مسن و افزایش سرعت در مولفه های قضایی در سیستم شهرستان گرمسار اشاره کردو گفت: درکل در شهرستان گرمسار 15 درصد کاهش موجودی پرونده ها داشتیم و در همین زمینه در بخش بایگانی پرونده های راکد اقداماتی موثری نیز انجام شده است .

,

وی اظهارداشت: درسال جاری با ابلاغ الکترونیکی نمودن اوراق قضایی سرعت دررسیدگی به پرونده و کاهش زمان در این بخش را خواهیم داشت که تحول بزرگی در سیستم قضایی کشورخواهد بود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه