اخبار داغ

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبرداد؛

برگزاری مراسم هفتم تیر امروز در امامزادگان باقریه

برگزاری مراسم هفتم تیر امروز در امامزادگان باقریه
امروز مراسم بزرگداشت هفتم تیر در امامزادگان باقریه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت هفتم تیر اطلاعیه ای صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

  در "هفتۀ افشای حقوق بشر امریکایی"  که از ششم لغایت دوازدهم تیرماه است و به مناسبت سی و ششمین سالگرد فاجعه تروریستی هفتم‌تیر و شهادت مظلومانه 72 تن از یاران صدیق و  وفادار امام راحل عظیم الشأن و انقلاب اسلامی، به قافله ‌سالاری سید شهیدان انقلاب ؛ شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی (رحمت الله علیه) ؛ ویژه مراسم بزرگداشتی در ایام این هفته با حضور پرشور مردم و خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

, "هفتۀ افشای حقوق بشر امریکایی", (رحمت الله علیه), (رحمت الله علیه),

 

,

این مراسمات،  در بزرگداشت و تکریم شهدای والامقام فاجعۀ تروریستی هفتم تیر و تجلیل از چهره های نام آشنا و مسئولان بلند پایه نظام که در این حادثه به درجۀ رفیع شهادت نائل آمدند برگزار می شود ، آنان  شهید راه حق و عدالت و مقابله با ددمنشی های امریکا شدند ،  آنان در این راه شهید شدند تا بتوانند  از ظلم و ستم امریکا  در حق ملت مظلوم و بزرگ ایران اسلامی جلوگیری کرده  و با نور شهادت خود، راه حق و دستان تا مرفق غرق در خون امریکای جنایتکار را  در طراحی و حمایت از این گونه اقدامات تروریستی و کشتارهای ظالمانه برهمگان آشکار و برملا سازند .

,

 

,

ستاد برگزاری مراسم هفتم‌تیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از عموم مردم شهید پرور و قدرشناس دعوت می کند  تا با حضور گسترده و پرشور خود ، ضمن زنده نگه داشتن نام و یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفتم‌تیر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهیدان آن فاجعه تجدید میثاق کرده و باردیگر نقاب نفاق از چهرۀ کریه المنظر امریکای جنایتکار برداشته و جنایات ضد حقوق بشری آن را افشا کنید . مراسم محوری گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در بیرجند بدین شرح اعلام می گردد.

,

 

,

زمان مراسم : چهارشنبه هفتم تیر ساعت 18:00

, زمان مراسم : چهارشنبه هفتم تیر ساعت 18:00,

مکان مراسم: آستان مقدس امامزادگان باقریه

, مکان مراسم: آستان مقدس امامزادگان باقریه ,

سخنران:حجت الاسلام والمسلمین مهدی شریعتی تبار رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی

, سخنران:حجت الاسلام والمسلمین مهدی شریعتی تبار , , رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی,

  ستاد برگزاری مراسم هفتم ‌تیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

, ستاد برگزاری مراسم هفتم ‌تیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه