اخبار داغ

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی:

واقعه هفت تیر، طومار منافق را در هم پیچید

واقعه هفت تیر، طومار منافق را در هم پیچید
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: واقعه هفت تیر طومار بنی‌صدر و منافقین را در هم پیچید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در گفتگو با  اراک امروز؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت: از حادثه هفتم تیر سال ۶۰ به عنوان انقلاب سوم یاد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

دری‌نجف‌آبادی اظهار کرد: منافقین که منطقی جز ترور و خشونت نداشتند در هفتم تیرماه ۶۰ با بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری، شهید بهشتی و ۷۲ نفر از یاران صدیق ایشان را به شهادت رساندند.

,

وی افزود: استان مرکزی در این فاجعه عظیم تروریستی پنج شهید از جمله حجت‌الاسلام علی هاشمی‌سنجانی، حجت الاسلام محمدحسین صادقی، حجت الاسلام غلامرضا آشتیانی، علی‌اصغر آقازمانی و محمود بالاگر را تقدیم انقلاب کرد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به تبیین شخصیت‌ها و چهره‌های شاخص و تعریف جایگاه شهدای هفتم تیر پرداخت و ادامه داد: شهید بهشتی لیبرالیسم را ریشه‌کن کرد. واقعه هفتم تیر سال ۶۰ طومار بنی‌صدر و منافقین را در هم پیچید و عزت اسلام و قرآن را بار دیگر نشان داد.

,

دستگاه قضایی با قدرت برای تقویت امنیت ملی تلاش کند

, دستگاه قضایی با قدرت برای تقویت امنیت ملی تلاش کند,

دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه سالروز حادثه جانسوز و تروریستی هفتم تیر به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است افزود: دستگاه قضایی با الگوی گیری از شهید بهشتی و یارانش با قدرت و صلابت برای تقویت امنیت ملی تلاش کند.

,

وی اظهار کرد: همچنین دستگاه قضایی با تلاش و کوشش در جهت پیشگیری از جرایم و برخورد با جرایم سازمان یافته در زمینه مواد مخدر و مشروبات الکلی اقدام کند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی هم دستگاه قضایی با همکاری سایر دستگاه ذی‌ربط امنیت را در استان در حد بالای نگه دارند و در برابر جریان‌های فاسد به موقع عمل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه