اخبار داغ

تأخیر قطار سمنان- تهران و سردرگمی مسافران در ایستگاه سمنان

تأخیر قطار سمنان- تهران و سردرگمی مسافران در ایستگاه سمنان
تأخیر قطار شماره ۳۱۹ سمنان-تهران در اولین روز پس از تعطیلات عید فطر، موجی از نارضایتی مسافران را به همراه داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، استان سمنان در ایام تعطیلات عید فطر شاهد سفرهای متعدد مسافران بود که با وسایل نقلیه شخصی و یا از خطوط ریلی به این استان سفر کرده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

با پایان یافتن تعطیلات عید فطر جمع زیادی از این مسافران برای بازگشت به سایر نقاط مسیر ریلی را انتخاب کرده بودند که این موضوع در برخی از برنامه ها بدون مشکل نبوده است.

,

طبق برنامه قرار بود قطار شماره 319 سمنان- تهران ساعت 7:55 صبح امروز (چهارشنبه) حرکت کند اما درست چند دقیقه قبل از حرکت، مسئول فروش بلیط از تاخیر یک ساعته قطار خبر می دهد که این موضوع با اعتراض مسافران روبرو می شود.

,

تاخیر در زمان حرکت قطار موجب نارضایتی اکثر مسافرینی که در ایستگاه راه آهن سمنان بودند، شده بود که وقتی علت را از مسئول مربوطه جویا شدند این مسئول اعلام می کند که این تاخیر کاملا طبیعی است.

,

به گفته این مسئول؛ طبق قانونِ جدید شرکت مسافربری قطارهای رجاء، تاخیر قطارهای محلی تا ۲ ساعت طبیعی است و مسافرین حق هیچگونه اعتراض یا شکایتی نخواهند داشت.

,

افرادی از اقشار گوناگون جامعه هر یک به دلیلی قصد سفر کرده اند که تغییرات ناخواسته در حرکت قطارها، سبب ایجاد اختلال در برنامه های بسیاری از آنان شد.

,

در همین خصوص؛ مرتضی عرب حجی مسئول روابط عمومی راه آهن شمالشرق 1 در گفتگو با خبرنگار مرآت گفت: هر قطاری که از مبدا حرکت می کند زمانی را براساس کیلومتر مبدا به مقصد می رود که گاهی اوقات حرکت این قطار به علت تردد قطارها در مسیر موجود سبب مشکلاتی می شود.

, مرآت,

مسئول روابط عمومی راه آهن شمالشرق 1 در ادامه افزود: خرابی خط  و تعمیر خطوط ریلی هم شاید باعث تاخیر در حرکت قطارها شود.

,

عرب حجی همچنین تصریح کرد: اگر زمان تاخیری قطار از زمان اعلام شده  بیشتر شود خود رجا مبلغ استرداد بلیط  را اعمال می کنند.

,

اداره کل راه آهن شمالشرق1 با توجه به آغاز سفرهای تابستانی باید برنامه ریزی ها دقیق تری انجام دهد  تا کم ترین آسیب و اتلاف وقت متوجه مسافرانی شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه