اخبار داغ

فرماندار سبزوار عنوان کرد:

لزوم هماهنگی بین دستگاهها برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموز

لزوم هماهنگی بین دستگاهها برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموز
فرماندار سبزوار گفت: عنی سازی اوقات فراغت ۶۰ هزار دانش آموز نیازمند هماهنگی دقیق بین دستگاههای شهرستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار، احمد برادران در جلسه برنامه ریزی اوقات فراغت شهرستان با بیان اینکه پر کردن اوقات فراغت 60 هزار دانش آموز در شهرهای سبزوار ششتمد و روداب نیازمند برنامه ریزی دقیق است اظهارداشت: تمام دستگاههای شهرستان باید امکانات خود را در اختیار ستاد برنامه ریزی اوقات فراغت قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

وی با بیان اینکه دانش آموزان مهم ترین سرمایه اجتماعی برای تامین آینده کشور هستند تاکید کرد:عدم توجه به ظرفیت های موجود در این قشر و هدر رفتن انرژی آنها در مسیرهای باطل آینده کشور را به خطر خواهد انداخت.

,

برادران با اشاره به فراگیر شدن فضای مجازی در بین جامعه و دانش آموزان بر لزوم استفاده صحیح از آن تاکید کرد و افزود: این فضا در حال حاضر شکل حقیقی به خود گرفته و برای استفاده صحیح در گام اول نیازمند فرهنگ سازی در جامعه وجود دارد.

,

وی ادامه داد: عدم استفاده صحیح و حضور بیش از حد نوجوانان در این فضا آنها را از یادگیری تعاملات اجتماعی بازداشته و در نهایت انزوا رابرای افراد در پی خواهد داشت.

,

فرماندار سبزوار با اشاره به این موضوع که آموزش و پرروش در کنا تعلیم دورس به دانش آموزان باید مهارت های کاربردی و اجتماعی را نیز به آنها بیاموزد تصریح کرد: برای ورود به جامعه نیازمند ملزوماتی هستیم که باید درسنین کودکی و نوجوانی به مرور فراگرفته شود.

,

برادران به امکانات موجود در دانشگاهها اشاره کردو بیان داشت: تعطیلی دانشگاهها در تابستان نباید سبب شود تا دانش اموزان نیز از این امکانات محروم شوندو بابرنامه ریزی دقیق می توان از این امکانات در جهت غنی سازی اوقات فراغت استفاده کرد.

,

ستاد برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان داری ۴ کمیته شامل ارزیابی، فرهنگی، تربیت بدنی و فنی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه