اخبار داغ

مدیر کمیته امداد دلیجان مطرح کرد؛

پرداخت بیش از ۱۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان دلیجانی

پرداخت بیش از ۱۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان دلیجانی
مدیر کمیته امداد شهرستان دلیجان گفت: ۱۳۳ فقره وام اشتغال در سال گذشته با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به مددجویان زیر پوشش در دلیجان پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر نجفی، مدیرکمیته امداد شهرستان دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان؛ با بیان اینکه توانمندی مددجویان مهم‌ترین اولویت کمیته امداد است، گفت: یکی از سیاست های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی مددجویان زیر پوشش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

نجفی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اقدام های موثری در زمینه اشتغالزایی انجام می دهد و بین دستگاه های مختلف اجرایی استان نیز عملکرد مطلوبی در این زمینه دارد.

,

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۳۳ مددجوی تحت حمایت شهرستان دلیجان در سال گذشته تسهیلات اشتغال و کار آفرینی از منابع بانکی وکمیته امداد دریافت کردند، تصریح کرد: از این تعداد ۲۸ خانواده تحت حمایت از منابع بانکی با اعتبار دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و ۱۰۵ خانواده از منابع بانکی با اعتبار ده میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال و کارآفرینی دریافت کردند.

,

مدیرکمیته امداد شهرستان دلیجان از پرداخت ۱۹۹ فقره وام کارگشایی به مددجویان این شهرستان خبر داد و گفت : برای پرداخت این تعداد تسهیلات قرض الحسنه چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

,

نجفی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی اشتغال برای مددجویان تحت حمایت افزود: مددجویان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی می توانند جهت ایجاد اشتغال از تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد در جهت ایجاد کسب و کار مناسب و رسیدن به استقلال مالی استفاده کنند.

,

وی طرح استعدادسنجی را از دیگر اقدامات کمیته امداد عنوان کرد و افزود: استعداد سنجی مدددجویان، اعطای تسهیلات بانکی، ارائه آموزش‌های تخصصی و نظارت مستمر بر اجرای طرح‌های خودکفایی از جمله اقدامات کمیته امداد برای کمک به توانمندی مددجویان تحت حمایت است.

,

مدیرکمیته امداد شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: در سال گذشته یک هزار و ۹۶ خانواده تحت حمایت از مساعدت‌های کمیته امداد و خیران شهرستان دلیجان به صورت نقدی و غیرنقدی و با اعتبار هشت میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال بهره‌مند شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه