اخبار داغ

با مشارکت کمیساریای عالی سازمان ملل متحد؛

آموزشگاه ۱۲ کلاسه در شهرستان دلیجان احداث می‌شود

آموزشگاه ۱۲ کلاسه در شهرستان دلیجان احداث می‌شود
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان گفت: یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد احداث خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله فدایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان؛ گفت: با پیگیری مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی آموزشگاه ۱۲ کلاسه با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد احداث خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

فدایی با اشاره به اینکه این آموزشگاه در دو طبقه احداث خواهد شد اظهار کرد: زیر بنای این واحد آموزشی حدود ۱۳۰۰ مترمربع است و در مدت سه ماه کار ساخت آن ادامه دارد.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان افزود: حدود ده میلیارد ریال هزینه ساخت این واحد آموزشی از سوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل تأمین شده است.

,

فدایی افزود: با توجه به کمبود فضای آموزشی در شهرستان دلیجان، زمین مورد نظر در خیابان سرچشمه برای ساخت مدرسه در محلی که بیشترین حجم حضور اتباع خارجی را دارند پیشنهاد و مصوب شد.

,

مدیر آموزش و پرورش دلیجان مطرح کرد: طبق مصوبه اداره کل امور اتباع استانداری مرکزی، این پروژه از ابتدای تیرماه آغاز و برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ تحویل این مدیریت می شود.

,

شهرستان دلیجان با ۴۵ هزارنفر جمعیت یکی از شهرستان های دوازده گانه استان مرکزی و در کنار ساوه و اراک یکی از سه شهرستان این استان است که تبعه افغان اجازه سکونت در آن را دارند.

,

شهرستان های ساوه با چهار هزار و ۱۰۰ دانش آموز، دلیجان یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز و اراک با یک هزار و ۴۰۰ دانش آموز افاغنه بیشترین آمار تحصیل این دانش آموزان را دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه