اخبار داغ

امام جمعه شهر لیکک در مراسم شهدای هفتم تیر:

گروهک تروریستی منافقین تفکر مارکسیستی با پوسته ای از اسلام گرایی داشتند/باید جریان نفاق را در جامعه بشناسیم

گروهک تروریستی منافقین تفکر مارکسیستی با پوسته ای از اسلام گرایی داشتند/باید جریان نفاق را در جامعه بشناسیم
تاریخچه گروهک تروریستی منافقین به سال ۴۴ و تصمیم گیری های سه نفر که تفکرات مارکسیستی با پوسته ای از تفکرات اسلامی داشتند، بر می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آوای ماغر،مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ظهر امروز در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آوای ماغر،مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ظهر امروز در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک برگزار شد., آوای ماغر,

امام جمعه شهر لیکک در این مراسم با گرامیداشت شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72تن از یارانش، گفت:جایگاه قوه قضائیه در کشور بسیار مهم و حساس است.

,

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی تصریح کرد:به طور کلی کار قضاوت و داوری به خاطر ماهیت آن، کاری حساس و سخت است.

,

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)، گفت: قاضیان چهار گروهند: سه گروه دوزخى‌اند و یک گروه بهشتى ؛مردى که دانسته حکم ناحق مى دهد، دوزخى است، مردى که ندانسته حکم ناحق دهد نیز دوزخى است.

,

افزوغی ادامه داد: مردى که ندانسته حکم حق دهد نیز دوزخى است و مردى که دانسته حکم به حق دهد، بهشتى است.
امام جمعه شهر لیکک با تقدیر ویژه از مسئولان و کارکنان دادگستری و قضایی شهرستان بهمئی، عملکرد آنها را در پیگیری و رسیدگی به پرورنده ها قابل قبول دانست.

,
,

وی در ادامه با اشاره به حادثه تروریسی بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر 1360، گفت:گروهک تروریستی منافقین پرونده عریض و طویلی دارند.

,

افروغی خاطرنشان کرد:تاریخچه این گروهک تروریستی به سال 44و تصمیم گیری های سه نفر که تفکرات مارکسیستی با پوسته ای از تفکرات اسلامی داشتند، بر می گردد.

,

امام جمعه بهمئی افزود:منافقین در دهه پنجاه تلاشهای زیادی داشتند که خودشان را به امام خمینی(ره) در نجف اشرف نزدیک کنند اما امام باهوشیاری کامل آنان را به حضور نپذیرفت.

,

افروغی گفت:این گروهک ترورسیتی در دهه 60 دست به مبارزه مسلحانه عیله نظام زد و شخصیت های بزرگی از ما را به شهادت رساندند.

,

وی خاطرنشان کرد:یکی دیگر از کارهایی این گروهک تروریستی این بود که تفکر مردم را علیه شخصیت های برجسته نظام، بدبین کنند که در این بین شهید بهشتی را بیش از بقیه شخصیت ها ترور شخصیتی کردند.

,

امام جمعه شهر لیکک با تاکید بر لزوم شناخت جریان نفاق در جامعه، گفت:ریشه کردن کردن کفر راحت تر از ریشه کنی جریان نفاق است، بنابر این باید همیشه جریان نفاق را بشناسیم و به موقع با آن مقابله کنیم.

,

 

,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه