اخبار داغ

سرپرست اداره اوقاف وامور خیریه قاین خبرداد

ثبت نام قریب به ۳۰۰ نفر در مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه شهرستان قاینات

ثبت نام قریب به ۳۰۰ نفر در مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه شهرستان قاینات
سرپرست اداره اوقاف واموریه خیریه قاینات گفت: تاکنون قریب به 300نفر در مسابقات قرآن کریم اوقاف وامور خیریه دراین شهرستان شرکت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسین رحیمی سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قاینات در گفتگو با خبرنگار نسیم قائن گفت: چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف وامور خیریه در مرحله شهرستان نیمه دوم تیرماه در شهرستان قاینات برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی افزود: تاکنون 300نفر در رشته ها قرائت،ترتیل،حفظ،اذان ودعاخوانی شرکت کرده اندکه حدود60درصد ثبت نام کنندگان را خواهران تشکیل می دهند.وثبت نام از علاقه مندان همچنان ادامه دارد.

,

رحیمی با بیان این که آزمون کتبی رشته های تفسیر؛حفظ ومعارف احادیث وحفظ موضوعی ۱۵ تیر ماه ساعت9صبح در محل امامزاده زید برگزار خواهد شدگفت:رشته های شفاهی (  قرائت ، ترتیل ، حفظ ، اذان ، دعا خوانی ) این دوره از مسابقات در شهرستان قاینات ۲۳ تیر ماه ساعت ۱۵برگزار خواهدشد.

,

 

,

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد :  هر کس به محضر قرآن شرفیاب شود و آن را بفهمد و بپذیرد و عمل کند، به‌طور قطع مرض‌هاى درونى‌اش از بین مى‌رود. افزون بر این، قرآن کریم در مقام پیش‌گیرى مرض نیز با بیانى رسا سعى مى‌کند تا انسان‌ها به امراض فکرى و قلبى دچار‌نشوند  و حضور در عرصه های مختلف قرآنی به این امر مهم بسیار کمک می کند .

,

 

,

 

,

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه قاینات گفت قرآن کریم تمام بیمارى‌هاى اعتقادى و اخلاقى انسان را درمان مى‌کند: جهل را که بدترین بیمارى درونى است، با علم و شک را با یقین، اندوه را با آرامش، ترس را با امید، اضطراب را با عزم و‌... برطرف مى‌سازد; هم‌چنین قرآن‌کریم امراض جسمانى را شفا مى‌دهد; چنان‌که در روایات امامان معصوم(ع) بدان اشاره شده است و افرادی که با قرآن مانوس باشند از هرگونه بلا و مصیبتی مصون خواهند بود .

,

 

,

 

,

بنابراین، انسان با تلاوت و اُنس با قرآن و تفکر و تدبر و سپس عمل به دستورهاى آن مى‌تواند شفاى امراض درونى و حتى جسمى خود را بگیرد  و بهترین فرصت برای این موضوع ، حضور گسترده عاشقان و قاریان و حافظان قرآن کریم در رقابت معنوی و انس حقیقی با قرآن در این دوره از مسابقات خواهد بود .

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه