اخبار داغ

رییس حوزه قضایی اصلاندوز خبر داد؛

دستگیری ۵ سارق حرفه ای در بهار امسال/ برخورد جدی با "شهادت کذب" در دادگاه

دستگیری ۵ سارق حرفه ای در بهار امسال/ برخورد جدی با "شهادت کذب" در دادگاه
رییس حوزه قضایی اصلاندوز از دستگیری 5 سارق حرفه ای در بهار امسال خبر داد و گفت:در سریعترین زمان آرای این سارقان صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار"حمید پورصدقی" امروز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر و تبریک هفته قوه قضاییه گفت:هفتم تیر فرصت مناسبی برای تبیین هر چه بیشتر ابعاد شخصیتی و زندگانی شهید بهشتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , ارس تبار,

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در طول هفته قوه قضاییه افزود:هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی است تا ضمن تکریم همکاران قضائی و اداری، زحمات بی شائبه این عزیزان در مناسب‌ترین شکل به مردم اطلاع رسانی شود.

,

رییس دادگاه عمومی اصلاندوز در ادامه گزارشی از اقدامات حوزه قضایی در سال 95  و سه ماهه اول سال 96  ارائه کرد و گفت:در سال گدشته تعداد چهار هزار و 858 پرونده به دادگاه وارد شده که از این میزان تعداد چهار هزار و 269 پرونده منجر به نتیجه و خارج شده است.

,

پورصدقی بیشترین پرونده وارد شده در سال گذشته را ضرب و جرح و نزاع عنوان کرد و گفت:حدود 297 پرونده مربوط به ضرب و جرح و نزاع وارد شده بود که از این میزان حدود 284 مورد خروجی داشتیم.

,

 

,

, ,

وی تعداد پرونده های دعاوی خانوادگی، ورودی 157 خروجی 153،توهین، ورودی 250 خروجی 229،منابع طبیعی،ورودی 187 خروجی 162،سرقت، ورودی 109 خروجی 102،اختلافات ملکی، ورودی 51 خروجی 47 و پرونده طلاق، ورودی 34 خروجی 34 عنوان کرد.

,

رییس حوزه قضایی اصلاندوز از ثبت متمرکز پرونده ها و رسیدگی سریع به آنها خبر داد و گفت: ثبت متمرکز پرونده ها باعث می شود تمام اقدامات دادگاه بصورت سیستمی انجام یافته و اصحاب پرونده بدون مراجعه به دادگاه از روند پرونده اطلاع یابند.

,

وی با اشاره به برخورد قاطع با سرقت ها، از دستگیری 5 سارق حرفه ای در بهار امسال خبر داد و گفت:در اسرع وقت رای این سارقان صادر و به مجازات سنگینی محکوم شدند.

,

پورصدقی هچنین به برخورد جدی و شدیدتر با شهادت کذب در دادگاه طی برنامه امسال تاکید کرد و افزود:در سال گذشته تعداد زندانیان با صدور آرای مناسب و استفاده از نهادهای جایگزین حبس و تعلیق مجازات کاهش یافته است.

,

رییس دادگاه عمومی اصلاندوز فرسوده بودن ساختمان و کمبود فضای اداری را از مشکلات سخت افزاری دادگاه برشمرد و شهادت کذب،عدم تمکین از حکم دادگاه و تمرد نسبت به مامورین،مراجعه به مراجع غیر مرتبط و حاشیه سازی،کمبود تمایل به عفو و بخشش و مشکلات مربوط به منابع طبیعی را از مشکلات فرهنگی عنوان کرد.

,

پورصدقی در پایان با بیان اینکه شرایطی را فراهم کردیم که مردم در مراجعه به دادگاه احساس آرامش و امنیت داشته باشند از امام جمعه و بخشدار اصلاندوز،فرمانده بسیج عشایری،آموزش و پرورش،فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر ادارات قدردانی کرد و از آنان در جهت حل مشکلات فرهنگی و پیشگیرانه وقوع جرم استمداد خواست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه