اخبار داغ

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس:

هرجا ندای تفرقه آمد آتش به اختیار هستیم/ بصیرت چراغ راهنمای ما در تاریکی ها است

هرجا ندای تفرقه آمد آتش به اختیار هستیم/ بصیرت چراغ راهنمای ما در تاریکی ها است
نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس گفت: مراسم تشییع شهید نشان داد که ملت ایران با هر لهجه، گویش و مذهب در کنار هم بوده و وحدت خود را حفظ کرده و با هم در برابر استکبار می ایستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  عین‌الله شریف‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با  آراز سسی، با اشاره به حادثه تروریستی در پلدشت و به شهادت رسیدن یکی از بسیجیان ویژه این شهرستان به نام مصطفی فردوسی، گفت: ملت ایران از اوایل انقلاب تا به این لحظه ۱۷ هزار شهید در ارتباط با تروریست های تکفیری و انحای گوناگون داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , آراز سسی، ,

وی تصریح کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که بشریت در سایه انقلاب اسلامی و مکتب غنی اسلام نجات پیدا می کند.

,

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس افزود: استکبار جهانی علی رغم شیطنت های که در طول ۳۷ سال انجام داده و به جایی نرسیده است روی به اقداماتی از قبیل ترور آورده است.

,

به گفته وی مراسم تشییع شهید نشان داد که ملت ایران با هر لهجه، گویش و مذهب در کنار هم بوده و وحدت خود را حفظ کرده و با هم در برابر استکبار می ایستند.

,

شریف پور گفت: آمریکا با اقداماتی از این قبیل می خواهد حاشیه امنی برای رژیم غاصب را نجات دهد ولی همانطوری که مقام معظم رهبری فرموده اند بزودی این غده سرطانی از روی زمین محو می شود.

,

وی با اشاره به پیام مردم در مراسم تشییع شهید فردوسی تصریح کرد: وحدت، برابری، دشمن شناسی و بصیرت پیام این ملت بود و این پیام همچون چراغی راهنمای ما در تاریکی ها است.

,

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس افزود: هر جایی ندای تفرقه مخصوصا از باب مذاهب و قومیت ها شنیدیم به فرموده مقام معظم رهبری آتش به اختیار هستیم و به این روش می توان نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه