اخبار داغ

گزارش ویژه؛

نبود آب قابل شرب؛سریالی ناتمام برای مردم شهر نمونه اقتصاد مقاومتی کشور

نبود آب قابل شرب؛سریالی ناتمام برای مردم شهر نمونه اقتصاد مقاومتی کشور
آب شرب شهرستان قلعه گنج بیش از یک سال است که داری مزه ای شور و غیر قابل شرب است و استانداردهای لازم برای مصارف روزمره شهروندان را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جازموریان؛ شهر نمونه اقتصاد مقاومتی کشور سالهاست که شهروندان آن با مشکل نبود آب شرب بهداشتی  و غیر قابل شرب دست وپنجه نرم می کنند اما مسئولین که خود هیچگاه از این آب استفاده نکرده اند با بی توجهی از کنار این مشکل رد می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جازموریان؛,

با شنیدن اسم( قلعه گنج شهر نمونه اقتصاد مقاومتی کشور)  در منظر همگان شهری نمونه بدون مشکل  تداعی مشود اما باید گفت  مردم این شهرستان هنوز از دارا بودن آب شرب سالم و بهداشتی برای مصارف روزمره بی بهره بوده و همچنان منتظر رفع این مشکل بزرگ هستند.

,

با انتخاب شهرستان قلعه گنج بعنوان شهر الگو اقتصاد مقاومتی کشور و ورود بنیاد مستضعفان به این شهرستان جهت محرومیت زدائی سبب شده است که تجربه ای نو در محرومیت زدائی در جنوب استان کرمان مطرح شود اما متاسفانه باید گفت "صدای دهل  از دور خوش است".

,

حال در شهر نمونه اقتصاد مقاومتی کشور شهروندنش هنوز از آب  غیر قابل شرب استفاده می کنند و مردمش هنوز با مشکل افت ولتاژ در فصل تابستان دست و پنجه نرم می کنند و  قلعه گنجی های مظلوم هنوز برای درمان بیماری خود راهی شهرها واستان های همجوار هستند و  برای کار و امرار معاش نیز  هنوز راهی استان های همجوار هستند.

,

در گفت وگو با تعدادی از شهروندان قلعه گنجی آنها بیان داشتند: با توجه به این که آب شرب شهرستان قلعه گنج سالهاست با مشکل روبه رو شده است از مسئولین  انتظار داریم که مشکلات ما رو همانند مشکلات خانواده های خود بدانند و به فکر چاره اندیشی برای رفع این مشکلات باشند.

,

این شهروندان قلعه گنجی ابراز کردند: با توجه به گرمای سوزان  قلعه گنج  خواستار رسیدگی عاجل  مسئولین محترم برای حل مشکل آب شرب هستیم.

,

مردم شهرستان قلعه گنج بر این باورند که گل آلود بودن و شور بودن آب شرب  شهروندان قلعه گنجی فقط مربوط به  زمان خاصی نبوده و ما هر ساله با این وضعیت  مواجه هستیم  که با مشاهده این وضعیت بعید می دانیم که بر روی این اب تصویه ای صورت گیرد.

,

دستجردی یکی از شهروندان قلعه گنجی تصریح کرد: با استفاده از آب شور  و گل آلود شهرستان قلعه گنج سیستم گوارشی بدن  خوب عمل نمیکند و این موضوع نیز  باعث  صدمه زدن به سلامت شهروندان می شود.
بازگیر یکی دیگر از شهروندان قلعه گنج اذعان کرد: با توجه به گرمای بالا در شهرستان قلعه گنج ما مشکل افت ولتاژ برق را داریم ولی مشکل اب غیر قابل شرب و گل آلود را نمی توانیم تحمل کنیم.

,
,

از آنجا که سلامتی و آب آشامیدنی قابل شرب حق همه شهروندان شهر الگو اقتصاد مقاومتی کشور است میطلبد که مسئولین اقدام جدی در این باره انجام دهند.

,

به گزارش جازموریان؛ شهروندان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی کشور با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند اما می توان گفت  هیچ کدام از انها به اندازه نبود آب آشامیدنی بهداشتی و قابل شرب برای شهروندان مشکل ساز نبوده است.

,

 

,

* در پی انشار این خبر شرکت آب و فاضلاب استان کرمان جوابیه ای برای شبکه اطلاع رسانی راه دانا ارسال کرد؛ برای مطالعه مشروح این جوابیه اینجا کلیک کنید.

, اینجا , اینجا ,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه