اخبار داغ

بازدید فرمانده ناحیه عشایری از یک طرح اقتصاد مقاومتی در روستای اسکیلوی اصلاندوز+تصاویر

بازدید فرمانده ناحیه عشایری از یک طرح اقتصاد مقاومتی در روستای اسکیلوی اصلاندوز+تصاویر
فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری از طرح اقتصادی پرورش دام سنگین در روستای اسکیلوی اصلاندوز بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار ،شهر مرزی اصلاندوز مغان یکی از شهرهای شمالی استان اردبیل است که زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال را دارد که امسال نیز شاهد اقدام عملی بسیاری از جوانان اصلاندوزی در این راستا هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار, ,

امروز به همراه فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری و مسئول بسیج سازندگی ناحیه راهی شدیم تا از طرح اقتصاد مقاومتی دیگری در عرصه پرورش دام سنگین در روستای اسکیلوی اصلاندوز بازدید کنیم.

,

"محرم بنیادی"فرمانده ناحیه عشایری با اشاره به اینکه نزدیک دو میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به افراد واجد شرایط در سال گذشته پرداخت کرده ایم گفت:باید بتوانیم در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نامگذاری شده است از طرح‌های اقتصادی حمایت کنیم تا به صورت عملی به این مهم دست یابیم.

,

وی برنامه های سازمان بسیج را اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود:از اقدامات سپاه ناحیه عشایری پرداخت وام به افراد متقاضی در عرصه های اقتصاد مقاومتی است که ضمن معرفی به بانک عامل مهر اقتصاد،افراد واجد شرایط  می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

,

فرمانده ناحیه عشایری با بیان اینکه طرحهای اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی اجرا می شود افزود:هدف بسیج از اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، توسعه اقتصادی و کمک به معیشت مردم در قالب کارگاه های کوچک خانگی و اشتغالزایی برای جوانان است.

,

کرم اسدزاده بسیجی کارآفرین و یکی از ستارگان اقتصاد مقاومتی است که با پرورش 12 راس دام سنگین توانست برای خود و خانواده شغل ایجاد کند.

,

وی با اشاره به اینکه ابتدا با 4 راس اقدام به نگهداری و پرورش دام سنگین کردم افزود:با اخذ تسهیلات 20 میلیون تومانی از بسیج سازندگی ناحیه عشایری و همچنین مبلغ 20 میلیون تومان سرمایه شخصی توانستم با 40 میلیون تومان این تعداد را به 12 راس افزایش بدهم.

,

اسدزاده که با مدرک کارشاسی زبان انگلیسی اقدام به کار دامداری کرده است درآمد سالیانه از فراوردهای لبنی و گوشتی را 12میلیون تومان عنوان کرد.

,

 

,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه