اخبار داغ

وضعیت نابسامان اتوبوس زائران اصفهانی درحال بازگشت از کربلا/ زاهدی: به سرعت پیگیری می‌کنیم

وضعیت نابسامان اتوبوس زائران اصفهانی درحال بازگشت از کربلا/ زاهدی: به سرعت پیگیری می‌کنیم
وضعیت نابسامان یک اتوبوس شرکت مسافربری طرف قرارداد سازمان حج و زیارت موجب نارضایتی یک کاروان زیارتی شده است، مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان پیگیری سریع این مسئله را اذعان کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، یک کاروان از مسافران اصفهانی که قصد بازگشت از سفر زیارتی عتبات و عالیات از مرز چزابه به استان را داشته‌اند سوار بر اتوبوسی شده‌اند که انگار فراموش کرده در این هوای گرم امکانات رفاهی برای آنان فراهم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

این مسئله اعتراض مسافران را به اتوبوسی از یکی از شرکت‌های طرف قرارداد سازمان حج و زیارت است که نام آن نزد صاحب‌نیوز محفوظ است به دنبال داشته ولی در ظاهر گوش راننده این اتوبوس به اعتراض آنان بدهکار نیست.

,

کار به‌جایی رسیده که مسافران کربلایی در نشانه اعتراض می‌خواهند در میانه راه در اندیمشک پیاده شده و از ادامه مسیر با این راننده خودداری کنند.

,

یکی از مسافران این کاروان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، بابیان اینکه حداقل انتظار ما این بوده که در مرز ایران سوار اتوبوسی شویم که حداقل دارای امکانات رفاهی باشد، گفت: اتوبوس‌های عراقی که کفایت گرما عراق را نمی‌کرد در این اتوبوس ایرانی هم که سوار شده‌ایم گرما دوچندان هست و قابل‌تحمل نیست.

, صاحب‌نیوز,

یکی از بانوان مسافر این اتوبوس در گفتگو با خبرنگار ما خطاب به راننده اتوبوس گفت: شما خودتان همسر و فرزندانتان را سوار این ماشین بکنید آن‌وقت می‌بینید که این وضعیت قابل‌تحمل نیست، بنده فردا همه این زائران را دم دفتر حج و زیارت حاضر خواهم کرد، مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند.

, خبرنگار ما,

یکی دیگر از زائران کربلایی می‌گوید: چرا در کشور و وطن خودمان باید این وضعیت اتوبوس‌ها برای خدمت‌رسانی به زائران باشد که از کیفیت لازم برخوردار نیست.

,

غلامعلی زاهدی مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، در خصوص این مسئله و مسئولیت امر، اظهار کرد: بنده این مسئله را به سرعت از طریق دفتر مرکزی شرکت مسافربری مربوطه که طرف قرارداد سازمان حج و  زیارت است پیگیری می کنم.

, صاحب‌نیوز,

به گزارش صاحب‌نیوز، این کاروان زیارتی زیر نظر دفتر زیارتی طریق الهدی به‌صورت رسمی زیر نظر سازمان حج و زیارت فعالیت می‌کند.

, صاحب‌نیوز,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه