اخبار داغ

آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران شیمیایی سردشت برگزار شد

آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران شیمیایی سردشت برگزار شد
آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران شیمیایی سردشت با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و میهمانانی از داخل و خارج کشور برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، در این مراسم که در مسجد جامع سردشت برگزار شد، ابتدا نژاد جهانی فرماندار سردشت در سخنانی با انتقاد از کم توجهی به این شهرستان در طول سالیان مختلف، اظهار داشت: سردشت بیش از گریه و ناله به پیشرفت و توجه مسئولین نیازمند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: وقتی تصاویر فاجعه بمباران شیمیایی را وضعیت جانبازان شیمیایی را میبینیم، سخت است که احساس را فراموش کرد.

,

فرماندار سردشت از مسئولین استانی خواست تا به پیشرفت و آبادانی این شهرستان توجه بیشتری داشته باشند.

,

رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن انتقاد از سیاست دولت ها در رسیدگی به محورهای مواصلاتی و همچنین وضعیت زندگانی مردم این شهرستان، عنوان کرد: باید اشک ها را به امید تبدیل کرد. این را در سال های گذشته شاهد حضور مسئولین مختلف در سردشت شاهد بودیم اما انتظار گام های استوار و بهتری برای توسعه سردشت هستیم .

,

وی اضافه کرد: بهترین پتانسیل با توجه به هم مرزی با اقلیم کردستان بهره گیری از این امنیت پایدار برای جذب سرمایه گذار خارجی با تاکید خود نمایندگان دولت شهر شهید پرور سردشت است .

,

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در مباجث پزشکی انتظار می رود با توجه به مسائل موجود مسئولین وزارت بهداشت با همکاری بنیاد شهید نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

,

قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی هم به عنوان سخنران پایانی مراسم با اشاره به اتفاقات ناگوار بمباران شیمیایی سردشت در سال ۶۶، خاطرنشان کرد: مراجع بین الملل پیگیر موضوع سردشت باشند.

,

وی بیان داشت: امروز عربستان می خواهد نقش صدام را برای آمریکا بازی کند اما باید بداند که جمهوری اسلامی دیگر آن کشور ۴۰ سال پیش نیست.

,

این مراسم با اجرای شعرخوانی توسط یکی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قرائت دلنوشته خانواده شهدای شیمیایی سردشت و رونمایی از طرح موزه بمباران شیمیایی سردشت به کار خود پایان داد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه