اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه استان همدان مطرح شد:

دست نفاق همواره به دنبال سرنگونی انقلاب بوده است/آمریکایی ها مدعیان دروغین حقوق بشر هستند

دست نفاق همواره به دنبال سرنگونی انقلاب بوده است/آمریکایی ها مدعیان دروغین حقوق بشر هستند
آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی استان همدان در نقاط مختلف این استان برگزار و خطبای نماز جمعه به ایراد خطبه پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ خطبای نماز جمعه در استان همدان با توجه به قرار گرفتن در هفته قوق قضاییه  و حقوق بشر آمریکایی به بیان سخنانی در  این خصوص پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

مشروح خطبه های نماز جمعه در استان همدان

, مشروح خطبه های نماز جمعه در استان همدان ,

 

,

همدان

, همدان, همدان,

دست نفاق همواره به دنبال سرنگونی انقلاب بوده است

, دست نفاق همواره به دنبال سرنگونی انقلاب بوده است, دست نفاق همواره به دنبال سرنگونی انقلاب بوده است,

حجت الاسلام والمسلمین محمد جوادی امام جمعه موقت همدان در خطبه های این هفته نماز عبادی_سیاسی جمعه ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت : فقط اعمال انسانهای با تقوا مورد پذیرش الهی قرار میگیرد.

,

 

,

وی با اشاره به آیه ۱۸۳  از دومین سوره قرآن گفت: روزه برای کسب تقوا است اگر اینکه یک ماه مانور عبادی داشتید نتیجه اش تقوا نداشته است هیچ چیز کسب نکرده اید.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین جوادی بیان داشت: هرکس در این ماه رحمت که سپری شد کاری کرده و قدمی برداشته است، به همین خاطر باید بدانیم آنچه که ماه رمضان به ما داده است سرمایه سنگینی است که باید در حفظ آن و ره آورد رمضان بکوشیم و از دست ندهیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: یک ماه سختی ها و تحمل مشکلات برای کسب تقوا بوده است و هرکس حتی افراد روزه خوار که علنی نخورده اند و احترام نگه داشته اند در پیشگاه پروردگار قدمی برداشته اند پس آن راحفظ بکنند.

,

 

,

امام جمعه موقت همدان افزود: از گروهی که فقط ماه رمضان نماز و روزه ای دارند نباشیم بلکه ماه رمضان برای این بوده است که از تقوای رمضان همیشه استفاده بکنیم و در آن مسیرباشیم.

,

 

,

خطیب نماز جمعه همدان خاطر نشان کرد: در ماه رمضان کارهایی را انجام دادیم و اقامه نمازی داشتیم، قطعا باید بعد از ماه رمضان  همین مسیر را طی بکنیم، ارتباط خود را با قرآن کریم قطع نکنیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: نماز به جماعت ترک نشود گرچه ممکن است برخی ممکن است خدای ناکرده نماز را ترک می کنند، آثار رمضان را برای خودت حفظ کن.

,

 

,

وی ادامه داد: در روز عید فطر کمک های فراوانی به مردم بی بضاعت شد در بعد از ماه رمضان هم ادامه بدهید و فاصله نیاندازید این کارهای شایسته ای را که در رمضان تمرین کرده اید.

,

 

,

حجت الاسلام جوادی تأکید کرد: از خدا جدا نشویم به وسیله انفاق، نماز و شب زنده داری که داشته ایم اگر اینها را ترک کنیم با خدا فاصله پیدا میکنیم.

,

 

,

وی یادآور شد: رمضان جمعیت های فراوانی را به سوی خدا برده است در روز عید نگاه میکردم در رسانه ها میدیدم   که جمعیت مسلمان ما  در برگزاری نماز عید فطر پیشتاز است.

,

 

,

امام جمعه موقت همدان  با اشاره به جمعیت زیاد مسلمانان در سراسر دنیا تصریح کرد: اسلام مقدس در مقر کمونیسم اینچنین جمعیت ها و شور و شعوری برای تقرب به خدا است، ما که در مقر حکومت الهی هستیم باید توجه بیشتری به این مسائل داشته باشیم.

,

 

,

*مردم با حضور در راهپیمایی وظیفه شرعی خود را انجام دادند

, *مردم با حضور در راهپیمایی وظیفه شرعی خود را انجام دادند,

خطیب جمعه همدان در خطبه دوم نمازجمعه بیان داشت: روز جهانی قدس جمعه آخر ماه رمضان بود که با آن گرما مردم حاضر شدند که ما از مردم مسلمان و انسانهای خدمت گذار به محرومان تشکر میکنیم.

,

 

,

وی تأکید کرد: مردم با راهپیمایی گسترده ای که انجام دادند  جای تشکر دارد  علاوه بر آن  مسئله امداد و کمک به محرومان بود که در پایان ماه رمضان مردم آن وظیفه شرعی را در وقتش با شرایطش به مردم محروم و نیازمند رساندند این نیز جای تشکر دارد.

,

 

,

وی افزود: هفته قوه قضائیه و هفت تیر آن فاجعه بزرگی که دست نفاق برای جامعه ما پیش آورد و شهید بهشتی و ۷۲تن از یاران امام و انقلاب را از میان برداشت تا شاید بتواند انقلاب را ازمیان بردارد که این حسرت را به گور برد.

,

 

,

این خطیب جمعه خاطرنشان کرد: شهادت آیت الله صدوقی در یازده تیر قرار گرفته است که آن مرد بزرگ را نیز دست نفاق ازما گرفت ما یاد این عزیز بزرگوار  را هم گرامی میدارم.

,

 

,

وی با اشاره به جنایت آمریکا در سال ۶۷ عنوان کرد: در سال ۶۷ دست جنایتکار آمریکا در چنین روزهایی هواپیمای مسافربری ما را سرنگون کرد.

,

 

,

 حجت الاسلام والمسلمین جوادی افزود: آمریکا حدود سیصد مسافر زن و بچه در آبهای خلیج فارس سرنگون نمود امیدوارم خداوند توانا سردمداران آمریکا را سرنگون بکند.

,

 

,

وی در پایان گفت: باید بدانیم دشمن از ابتدا برای این نظام مقدس مشکلاتی را پیش آورده است که تا الان شکست خورده است و ان شاءالله تا پایان هم همین خواهد شد.

,

 

,

ملایر

, ملایر, ملایر,

امروز تحریف یاران امام خمینی(ره) در حال انجام است

, امروز تحریف یاران امام خمینی(ره) در حال انجام است,

حجت الاسلام و المسلمین احسان ترکاشوند در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع ملایر با گرامی داشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: قوه قضائیه با اقتدار مشغول اجرای عدالت است.

,

 

,

 

,

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید بهشتی بیان کرد: شهید بهشتی یک مفسر دینی و یک فرد صاحب اندیشه بود.

,

 

,

 

,

امام جمعه موقت ملایر به نظریه جمعیتی شهید بهشتی اشاره و عنوان کرد: ایده شهید بهشتی رشد جمعیت به نسبت وضعیت بوده در دهه 60 اجرا شد و اما  پس از آن و با برخی قوانین کاهش جمعیت رشد جمعیت در کشور بسیار کاهش یافته و فرزند کمتر زمان بهتر با ایده شهید بهشتی سازگار نیست.

,

 

,

 

,

حجت الاسلام ترکاشوند گفت: شهید بهشتی یک متفکر در عرصه های بین المللی بود و این شهید همچنان مظلوم است.

,

 

,

 

,

وی گفت: شهید بهشتی یک شخصیت استکبار ستیز به تمام معنا بوده و هنگامی که از شهید بهشتی سخن می گوییم خوب است از افکار آن هم سخن بگوئیم.

,

 

,

 

,

امام جمعه موقت ملایر گفت: امروز تحریف یاران امام خمینی(ره) نیز در حال انجام است و برخی شهید بهشتی را سازشکار و موافق فتنه می دانند.

,

 

,

 

,

وی با اشاره به برخی هجمه ها به شهید مظلوم بهشتی بیان کرد: شهید بهشتی حتی به کسانی که به او فحش هم می دانند انتقاد نمی کرد اما امروز  برخی خود را با آن شهید مظلوم برابر می دانند.

,

 

,

 

,

امام جمعه موقت ملایر گفت: ما باید روی خطوط قرمز نظام حساس باشیم و همانگونه که رهبری فرمودند مسئله فتنه یکی از همین خطوط قرمز است و نباید از فتنه گران حمایت شود.

,

 

,

 

,

وی گفت: فتنه گری که پس از هشت سال همدلی و عذرخواهی و مردم نکرده است چگونه توقع سعه صدر نظام اسلامی را دارد.

,

 

,

 

,

حجت الاسلام ترکاشوند گفت: اگر کسی علیه نظام جمهوری اسلام برخواسته باشد و مردم را تشویق به آشوب خیابانی کرده باشد در قانون اسلامی محکوم است.

,

 

,

 

,

وی با اشاره به مسئله مطرح شده درباره نفوذ بیان کرد: برخی از مسئولین نفوذ را قبول نداشته و در مراسم شهید بهشتی درخواست آزادی سران فتنه را می کنند اما این خود نفوذ است.

,

 

,

 

,

حجت الاسلام جوادی در ادامه  با اشاره به سخنرانی رهبری خطبه های  نماز عید فطر تصریح کرد: یکی از مسائل مهم در این سخنرانی توجه به وحدت و عدم ایجاد مردم به دو قطب است.

,

 

,

 

,

امام جمعه موقت ملایر گفت: مسئله ای که تا به امروز ما را در برابر دشمنان پیروز نگه داشته است اتحاد و همبستگی مردمی است و این وحدت حول محور ولی فقیه و رهبر انقلاب است.

,

 

,

 

,

وی با اشاره به مسئله آتش به اختیار مطرح شده توسط رهبری بیان کرد: آتش به اختیار ترجمان بند میم وصیت نامه امام خمینی(ره) است و به معنای هرج و مرج نیست.

,

 

,

 

,

حجت الاسلام ترکاشوند با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع بیان کرد: وهابیت با صاحب قبور مشکل دارند و حساب وهابیت با اهل سنت جدا است.

,

 

,

 

,

وی گفت: فرقه ضاله ای وهابیت که در اهل سنت به وجود آمد پدید آوردند همین داعش است.

,

 

,

 

,

*همواره باید فریاد مرگ بر آمریکا را سر داد

, *همواره باید فریاد مرگ بر آمریکا را سر داد,

 

,

حجت الاسلام ترکاشوند با اشاره به سالروز  سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان آمریکا بیان کرد: چگونه ممکن است از آمریکایی که سال هاست علیه ایران اسلامی خدعه و نیرنگ می کند حمایت کنیم و باید همواره فریاد مرگ بر آمریکا را سر داد.

,

 

,

وی با تقدیر از عملیات لیله القدر سپاه بیان کرد: این بی انصافی است که میلیاردها تومان به سپاه و قرارگاه خاتم بدهکار باشیم و پشت تریبون از آنان انتقاد کرده و آنها را رقیب بخش خصوصی بدانیم.

,

 

,

اسدآباد

, اسدآباد, اسدآباد,

پرونده سیاه آمریکا و منافقین برای ملت ایران روشن است

, پرونده سیاه آمریکا و منافقین برای ملت ایران روشن است ,

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تاکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: قرآن کریم به عنوان معجزه الهی است که درس توکل به انسان می دهد به طوری که اهمیت این امر در روایات مختلف از سوی ائمه اطهار(ع) مورد تاکید قرار گرفته است.

,

 

,

وی به و آثار برکات توکل به خدا اشاره کرد و گفت: از جمله این آثار داشتن اعتماد به نفس و آرامش، باز شدن گره از مشکلات است.

,

 

,

امام جمعه اسدآباد با اشاره به شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای امام(ره) افزود: پرونده سیاه آمریکا و منافقین برای ملت ایران روشن است و نشانه این جنایتها خون 17 هزار شهید ترور برای همیشه یادآور این جنایتهاست.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه قلم به عنوان یک هنر است که قرآن به آن قسم یا  کرده است، تاکید کرد: باید قلم به دستان چه در رسانه و خبرگزاریها و سایتها و چه در کتب و روزنامه نگاری انتظار می رود که در راستای دفاع از نظام عدالت پیشرقت کشور دفاع مقدس همراه با امانتداری و حفظ ارزشها و حرمتها تلاش کنند. وی تاکید کرد: سرمابه ماه رمضان را از دست ندهید.

,

 

,

کبودراهنگ

, کبودراهنگ, کبودراهنگ,

ادامه دهنده راه منافقین داعشی ها هستند

, ادامه دهنده راه منافقین داعشی ها هستند,

حضرت حجت الاسلام یوسف روحانی امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در اولین جمعه از ماه شوال در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر کبودراهنگ با توجه به رعایت تقوا و وسوسه دائمی شیطان اظهارداشت:مراقب باشیم تا حسنات جمع آوری شده در ماه مبارک رمضان را با گناه در ماه های بعدی سال از دست ندهیم.

,

 

,

وی با اشاره به شهادت  آیت الله دکتر بهشتی افزود:بهشتی نعمتی بود که خلاء وجود ایشان در مدیریت کشور پر نخواهد شد و شهادت مظلومانه این شخصیت الهی ضربه محکمی به اسلام زد.

,

 

,

روحانی در خصوص اقدامات تروریستی منافقین در آن سال ها و تشابه آن ها با داعش گفت:منافقین آن زمان بر این باور بودند که هر کسی همانند آن ها نیست باید کشته شوند و ادامه دهنده راه منحوس منافقین همین داعشی ها هستند ولی متاسفانه بعضی ها از همین منافقین در کشور حمایت کردند و قصاص مجرمین را غیرمنطقی قلمداد کردند و جای شهید و قاتلین را اشتباه گرفتند.

,

 

,

امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به نقش اساسی قوه قضائیه در نظام اسلامی اضافه داشت: قوه قضائیه اقتدار نظام،عدالت گستری و اسلامیت نظام اسلامی را برعهده دارد.

,

 

,

وی با اشاره به وظیفه سنگین مسئولین در منطقه حساس خاورمیانه  و خرید تسلیحات نظامی عربستان بیان کرد:آگاه باشیم که دشمنان در منطقه از پول و اموال بیت المال مسلمانان بر علیه مسلمانان استفاده می کنند و با همین اموال دشمنان ما(اسرائیل)را اداره می کنند.

,

 

,

حجت الاسلام روحانی با تقدیر از عملکرد مدافعان حرم در جبهه مقاومت خاطر نشان کرد :به امیدخداوند و همت و تلاش سربازان اسلام و مدافعین حرم  داعشیان نفس های آخر خود را می کشند.

,

 

,

رزن

, رزن, رزن,

آمریکاییها مدعیان دروغین حقوق بشر هستند

, آمریکاییها مدعیان دروغین حقوق بشر هستند,

حجت الاسلام مولازاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد:انسان به وجود خداوند محتاج و نیازمند است و اگر کسی این حس را داشته باشد میتواند بر مشکلات چیره شود.

, حجت الاسلام مولازاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد:انسان به وجود خداوند محتاج و نیازمند است و اگر کسی این حس را داشته باشد میتواند بر مشکلات چیره شود.,

 

,  ,

امام جمعه شهرستان  رزن افزود:یک ماه خلوص درنیت و عبادت خالصانه و با توکل بر خدا تمام شد .

, امام جمعه شهرستان  رزن افزود:یک ماه خلوص درنیت و عبادت خالصانه و با توکل بر خدا تمام شد .,

 

,  ,

وی ادامه داد :این روزه داری نشان داد انسان با توکل بر خدا هم باید شاکر به درگاه خداوند باشد و هم بخواهد تا مشکلات را بر او آسان کند.

, وی ادامه داد :این روزه داری نشان داد انسان با توکل بر خدا هم باید شاکر به درگاه خداوند باشد و هم بخواهد تا مشکلات را بر او آسان کند.,

 

,  ,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به بمباران وحشیانه سردشت توسط رژیم بعث عراق اضافه کرد:مناطق مختلف کشور ما و کشور عراق توسط عراق شیمیایی شدند و شهدای فراوانی در این جنگ تقدیم کردیم علاوه بر آن تعداد بسیاری مجروح و‌مصدوم شدند.

, رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به بمباران وحشیانه سردشت توسط رژیم بعث عراق اضافه کرد:مناطق مختلف کشور ما و کشور عراق توسط عراق شیمیایی شدند و شهدای فراوانی در این جنگ تقدیم کردیم علاوه بر آن تعداد بسیاری مجروح و‌مصدوم شدند.,

 

,  ,

وی با بیان اینکه این جنایتها با حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر صورت گرفت گفت:شاهد این جنایتها است ها در مناطق مختلف منطقه همچنان هستیم که توسط داعش و اربابان اونها در حال انجام است .

, وی با بیان اینکه این جنایتها با حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر صورت گرفت گفت:شاهد این جنایتها است ها در مناطق مختلف منطقه همچنان هستیم که توسط داعش و اربابان اونها در حال انجام است .,

 

,  ,

حجت الاسلام مولازاده در پایان با اشاره به مضرات حملات شیمیایی اظهار کرد: حمله بمب شیمیایی می تواند با یک بمب تمام موجودات یک منطقه را نابود میکند و‌هر کدام به محض تنفس انسان و موجودات را از بین میبرد که وحشیانه است

, حجت الاسلام مولازاده در پایان با اشاره به مضرات حملات شیمیایی اظهار کرد: حمله بمب شیمیایی می تواند با یک بمب تمام موجودات یک منطقه را نابود میکند و‌هر کدام به محض تنفس انسان و موجودات را از بین میبرد که وحشیانه است,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه