اخبار داغ

در یک نیت خیرخواهانه/

فیش حج خانواده سرابی صرف کمک به بیماران سرطانی شد

فیش حج خانواده سرابی صرف کمک به بیماران سرطانی شد
خانواده سید داود موسوی مبالغ عددی سه فقره فیش حج عمره خود را جهت کمک به ایجاد مرکز شیمی درمانی در بیمارستان سراب اهدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صدای سراب،در آئین خاصی که با حضور اعضای هیئت مدیره مجمع خیران سلامت سراب و مسِئولان دانشکده علوم پزشکی سراب برگزارشد،خانواده داود موسوی خیر نیک اندیش سرابی تصمیم خود را برای انصراف از سفر مستحبی حج عمره در جهت کمک به حوزه سلامت مردم عملی کردند و هرینه ریالی سه سفر حج عمره را به مجمع خیران سلامت اهدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

همسر سید داوود موسوی گفت: 8 سال بود چشم انتظار این سفر بودیم ولی امروز تصمیم گرفتیم این امر خیر را بر حج خود ارجح تر کنیم.

,

اکبر نادی قائم مقام دانشکده غلوم پزشکی سراب پیشنهاد کرد که با کمک این خانواده و نیز حمایت مجمع خیران سلامت مرکز شیمی درمانی با نام مبارک حضرت معصومه (س) جهت ارایه خدمات به بیماران مبتلا به سرطان در اسرع وقت در بیمارستان سراب دایر شود.

,

ابراهیم خلیل یایرامی معاونت توسعه مدیریت و منابع علوم پزشکی سراب نیز یاداورشد: در سال های اخیر افراد نیک اندیش و خیران سلامت کمک های چند صد میلیونی برای حوزه سلامت منطقه صورت دادند و بیشتر ساخت و سازهای عمران سلامت با کمک آنها بوده است.

,

داود رفیقی رئیس هیئت مدیره مجمع خیران سلامت سراب نیز بر آمادگی این تشکل مردم نهاد برای همکاری با مسئولان دانشکده علوم پزشکی سراب تاکید کرد.

,

 

,

گفتنی است بعد از اقدام خانواده موسوی 7 فیش حج از افراد سرابی به این مرکز شیمی درمانی که قرار است احداث شود اهدا شده, همچنین چند تن از پزشکان و متخصصین برای تزریق داروهای سرطانی به صورت رایگان به بیماران اعلام آمادگی کردند.

,

 

,

 

, , , , ,
, , , , ,
, , , , ,
,

انتهای پیام/

, , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه