اخبار داغ

برنامه‌های هفته «عفاف و حجاب» بسیج اصناف و بازاریان استان مرکزی تشریح شد

برنامه‌های هفته «عفاف و حجاب» بسیج اصناف و بازاریان استان مرکزی تشریح شد
مسئول بسیج اصناف و بازاریان استان مرکزی گفت: برنامه‌های هفته ملی عفاف و حجاب در قالب همایش، نشست، کارگاه آموزشی، نمایشگاه، مسابقه و ... در سطح اصناف و بازاریان شهرستان‌های استان تدارک و اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم حیدری مسئول بسیج اصناف و بازاریان استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ ضمن تشریح برنامه‌های هفته ملی عفاف و حجاب در استان مرکزی گفت: "حیاء، عفاف، حجاب، ندای فطرت، تعالی اجتماعی"، شعار هفته عفاف و حجاب در سال ۹۶ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

حیدری اظهار کرد: برنامه این هفته در قالب همایش، نشست، کارگاه آموزشی، نمایشگاه، مسابقه و ... در سطح اصناف و بازاریان شهرستان‌های استان پیش‌بینی شده است.

,

وی ادامه داد: این برنامه‌ها به منظور ارتقاء سلامت اجتماعی و با هدف ارتقاء سطح بینش دینی اصناف و بازاریان در زمینه عفاف و حجاب در طول این هفته برگزار می شود.

,

مسئول بسیج اصناف و بازاریان استان مرکزی بیان کرد: برگزاری نشست های بصیرتی، نشت های روشنگری، تجلیل از با حجاب‌ترین کسبه ها، جلسات آموزشی برای کسبه‌های مختلف، تقدیر از فروشگاه‌های عرضه حجاب اسلامی، برگزاری حلقه‌های صالحین با موضو عفاف حجاب، ارسال پیامک، چاپ و توزیع پوستر در سطح بازار و واحدهای صنفی و ... از مهمترین برنامه های پیش بینی شده است.

,

حیدری با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثیر بسزایی در تحکیم بنیان خانواده و ایجاد سلامت در جامعه دارد، اظهار کرد: از آنجایی که تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقای فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان خانواده می‌شود سعی شده این موضوع در تمامی برنامه‌ها دیده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه