اخبار داغ

مشاور وزیر امور خارجه :

آمریکایی ها تنها دم از حقوق بشر می زنند/ "داعش" ارمغان حقوق بشر آمریکایی

آمریکایی ها تنها دم از حقوق بشر می زنند/ "داعش" ارمغان حقوق بشر آمریکایی
مشاور وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی ها تنها در جایی که منافع خود را تامین کنند، دم از حقوق بشر می زنند اما در حقیقت اعتقادی به حقوق بشر ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مرآت با اشاره به وقایع تروریستی ششم تا دوازدهم تیرماه توسط آمریکا در ایران و پیشنهاد رهبر معظم انقلاب در نامگذاری این ایام به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: آمریکا فقط منافع خود را می بیند و به حقوق بشر اعتقادی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

مشاور وزیر امور خارجه با بیان اینکه آمریکایی ها تنها دم از حقوق بشر می زنند، افزود: آمریکا تاکنون براساس حقوق بشر عمل نکرده است.

,

وی با بیان اینکه آمریکا کار خود را معیار بین المللی می داند، اظهار کرد: آمریکا خود را در دنیا ملاک می داند و معتقد است کاری که انجام می دهد خوب است و نباید دیگران آن را انجام دهند.

,

شیخ الاسلام در ادامه تصریح کرد: هرکشوری را بخواهد  تروریسم می داند و هر فردی را که بخواهد به عنوان مراعات کننده حقوق بشر معرفی می کند.

,

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه منفعت طلبی مبنای حقوق بشر آمریکایی است، بیان کرد: آمریکا منافعش را در قالب صلح و مقابله با تروریسم به عنوان حقوق بشر تعریف می کند.

,

وی با بیان اینکه آمریکا در منطقه جنایات بسیاری کرده است، گفت: حادثه طبس، ترور شخصیت ها، کودتاهای متعدد، جنگ ویتنام، ایجاد داعش، حمایت از رژیم آدمکش سعودی، پشتیبانی ترور و .... نمونه هایی از حقوق بشر آمریکا است.

,

شیخ الاسلام با توجه به اینکه آمریکا بر اساس منافع خود با تروریسم های منطقه همکاری و از آنها حمایت می کند، بیان کرد: آمریکا مولد تروریسم در منطقه است و داعش نیز ارمغان همین حقوق بشر به اصطلاح آمریکایی است.

,

این تحلیلگر مسائل بین‌الملل همچنین تصریح کرد: آمریکایی ها در منطقه با سعودی های وحشی و آدمکش نیز همکاری می کند.

,

وی با اشاره به اعمال تحریم های جدید سنا بر علیه ایران گفت: آمریکا اعتقادی به تحریم ها ندارد و با اعمال آن نقض حقوق کرده است.

,

مشاور وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه حقه بازی آمریکا بر همگان ثابت شده است، اظهار کرد: همه دولتمردان نسبت به حقه بازی آمریکا موضع دارند و آن را محکوم می کنند.

,

شیخ الاسلام با اشاره به اقدامات رسانه ها در نشان دادن جنایات آمریکا، بیان کرد: رسانه های کشورمان تاکنون توانسته اند به خوبی جنایت های آمریکایی ها را به ملت ایران و جهان نشان دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه