اخبار داغ

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی:

امسال پول گندم کشاورزان زودتر از سال گذشته پرداخت می شود

امسال پول گندم کشاورزان زودتر از سال گذشته پرداخت می شود
نعمتی گفت: بر اساس اعلام مدیریت بانک کشاورزی استان مرکزی امسال مشکلی در پرداخت وجه گندم نداریم و وجه گندم زودتر از سال گذشته پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ محمود نعمتی مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی در سومین جلسه کارگروه خرید غلات و دانه های روغنی استان مرکزی گفت: امسال کار خرید گندم در استان مرکزی نسبت به سال های قبل دیرتر آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

نعمتی با اشاره به اینکه کار خرید گندم در تمامی شهرستان های استان مرکزی آغاز شده است اظهار کرد: تا کنون ۳۱ هزار تن گندم از کشاورزان استان مرکزی خریداری شده است.

,

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد ادامه داد: امسال به دلیل سرما زدگی پیش بینی می شود خرید گندم در استان کاهش ۱۰۰ هزار تنی نسبت به سال قبل داشته باشد.

,

 مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه تا کنون ۲۵ درصد از وجه گندم خریداری شده به کشاورزان پرداخت شده است اظهار کرد: بر اساس اعلام مدیریت بانک کشاورزی استان مرکزی امسال مشکلی در پرداخت وجهه گندم نداریم و وجه گندم زودتر از سال گذشته پرداخت می شود.

,

کمیته نظارت بر کیفیت خرید گندم در استان تشکیل شد

, کمیته نظارت بر کیفیت خرید گندم در استان تشکیل شد,

نعمتی با اشاره به اینکه کمیته نظارت بر کیفیت خرید گندم در استان تشکیل شده است افزود: در این کمیته در خصوص کیفیت گندم خریداری شده، کرایه اتومبیل حمل گندم و کمباین انجام خواهد شد تا با کمترین مشکلی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را خریداری کنیم.

,

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۲۰ هزار تن گندم در مراکز خرید استان وجود دارد ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای خرید و ذخیره سازی گندم در استان اندیشیده شده است.

,

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی بیان کرد: به منظور آمادگی برای خرید گندم، مقداری از گندم های سیلو های استان به خارج استان و مکان های دیگر منتقل شده است و در حال حاضر تمامی مراکز خرید گندم در استان آمادگی خرید گندم کشاورزان را دارند.

,

نعمتی خاطرنشان کرد: از فرماندار و کشاورزان خواسته شده است که نگهداری از گندم ها در سیلوهای استاندارد انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه