اخبار داغ

امام جمعه جلگه چاه هاشم:

وهابیت نه تنها قبور ائمه (ع)، بلکه بارگاه صحابه را هم تخریب کرده اند/ ذلت و سازش از ویژگی های اسلام آمریکایی است

وهابیت نه تنها قبور ائمه (ع)، بلکه بارگاه صحابه را هم تخریب کرده اند/ ذلت و سازش از ویژگی های اسلام آمریکایی است
امام جمعه جلگه چاه هاشم گفت: وهابیت در هشتم شوال سال 1344 نه تنها قبور و بارگاه ائمه (ع) را تخریب کردند بلکه قبور سایر صحابه رسول گرامی اسلام را هم تخریب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری امام جمعه جلگه چاه هاشم در گفتگو با دلگان پرس به سالروز تخریب قبور بقیع و همچنین قبور ائمه (ع) در هشتم شوال سال 1344 هجری قمری اشاره کرد و گفت: وهابیت در این روز نه تنها بارگاه ائمه اطهار (ع) را تخریب کرد بلکه قبور سایر صحابه پیامبر گرامی اسلام را نیز تخریب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) درباره وهابیت فرموده است: " ماموریت حکومت آل سعود اسلام زدایی است، وهابیت مروج اسلام آمریکایی در منطقه است."

,

امام جمعه جلگه چاه هاشم با تاکید بر اینکه امروز حکومت آل سعود را می بینیم که با چه وضعیتی گسترش دهنده اسلام آمریکایی است، اضافه کرد: اسلام ذلت، سازش، نکبت، فریب و اسارت از ویژگی های اسلام آمریکایی است.

,

حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری با بیان اینکه آل سعود و وهابیت منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه پیاده می کنند، اظهار کرد: در حقیقت اینها مزدور دنیای استکبار هستند چرا که در جهت منافع آنها حرکت می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف دشمن برای نابودی اسلام، ضربه زدن به وحدت مسلمانان است، بیان کرد: وهابیت به خوبی در زمین دشمن نقش بازی می کند و در این راه هیچ کوتاهی نمی کند.

,

امام جمعه جلگه چاه هاشم با تاکید بر اینکه وهابیت مورد پسند آمریکا و دنیای استکبار است، خاطر نشان کرد: از ابتدای پیدایش وهابیت تاکنون هیچ گونه اقدام و عملی بر علیه و یا به ضرر دنیای استکبار انجام نداده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه