اخبار داغ

خسرو معتضد:

حقوق بشر آمریکایی فقط با تبلیغات استوار است

حقوق بشر آمریکایی فقط با تبلیغات استوار است
تاریخ‌نگار معاصر گفت: آمریکایی‌ها در تبلیغات، بسیار حرفه‌ای هستند و برای تقابل با آن‌ها باید با ابزار رسانه به میدان رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسرو معتضد، تاریخ‌نگار معاصر در گفت‌وگو با مشهدپیام، در خصوص حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: آمریکایی‌ها در تبلیغات، بسیار حرفه‌ای هستند و برای تقابل با آن‌ها باید با ابزار رسانه به میدان رفت ولی متأسفانه این دغدغه در بین ما وجود ندارد و خود را به برنامه‌های سرگرمی و شاد متوقف و تأثیر گذاری رسانه‌ای را فراموش کرده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

تاریخ‌نگار معاصر یادآور شد: ایرانی‌ها سابق بر این با شوروی و غرب تقابل رسانه‌ای داشتند ولی نمی‌دانم چرا این روزها از این ابزار قدرتمند استفاده نمی‌کنند.

,

معتضد عنوان کرد: برخی از برنامه‌های تلویزیون ما مزخرف است و آمریکایی‌ها از شدت غنای فنی در حوزه تبلیغات می‌توانند شب را روز و روز را شب جلوه دهند و تمام نقاط ضعف خود را می‌‌پوشانند.

,

وی تصریح کرد: متأسفانه در حوزه رسانه بی‌سوادی بر ما حاکم است، بیان کرد: بهتر است از رسانه‌های خارجی که الان در نقد رئیس جمهوری آمریکا برنامه می‌سازند در ایران دعوت به عمل آید تا فضای واقعی کشور و مردم را به همین بهانه به دنیا معرفی کنیم و متأسفانه حتی نام رسانه‌های موافق خودمان و مخالف آمریکا را نمی‌شناسیم.

,

تاریخ‌نگار معاصر عنوان کرد: سابقه ایران در حقوق بشر بسیار روشن است و متأسفانه کسانی که با بمب اتم قریب به یک میلیون نفر را به خاک و خون کشیدند امروز مدعی حقوق بشر شده‌اند.

,

وی با تأکید بر اینکه ایالات متحده سابقه بدی در حقوق بشر دارد، تصریح کرد: حضور آمریکا در بسیاری از مناطق دنیا مسبب کشتار و نابودی آن سرزمین‌ها شده است.

,

معتضد تأکید کرد: سیاست منفعل دولت ایران در برابر آمریکا غلط و التماسی است و با این کشور باید از درِ قدرت وارد شد و آن‌ها با ابزار رسانه کاری کرده‌اند که ایرانیان و این منطقه در نظر مردمشان عقب‌مانده و وحشی جلوه داده شوند.

,

وی ابراز کرد: متأسفانه نتوانستیم از ابزار تبلیغات حتی در مسائل منطقه‌ای استفاده کنیم و حتی در برخی از کشورهای منطقه نیز شناخت کافی از ایران وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه