اخبار داغ

هدر رفت چند ماهه آب در پارک محله آزادگان باشت/ + تصاویر

هدر رفت چند ماهه آب در پارک محله آزادگان باشت/ + تصاویر
آب از هر چیزی گرانی پر بها تر است ، بدون موبایل می توان زندگی کرد ، بدون ماشین می توان زندگی کرد، بدون طلا می توان زندگی کرد و... اما بدون آب بیش از چند روز نمی توان زنده ماند و حیات نابود خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری  باشت نیوز، آب از هر چیزی گران بها تر است ، بدون موبایل می توان زندگی کرد ، بدون ماشین می توان زندگی کرد، بدون طلا می توان زندگی کرد و... اما بدون آب بیش از چند روز نمی توان زنده ماند و حیات نابود خواهد شد. پس آب از هر چیزی ارزشمندتر و گران بها تر از هر گنچی است که روی زمین داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری  باشت نیوز، آب از هر چیزی گران بها تر است ، بدون موبایل می توان زندگی کرد ، بدون ماشین می توان زندگی کرد، بدون طلا می توان زندگی کرد و... اما بدون آب بیش از چند روز نمی توان زنده ماند و حیات نابود خواهد شد. پس آب از هر چیزی ارزشمندتر و گران بها تر از هر گنچی است که روی زمین داریم.,  باشت نیوز,

مهمترین منبع تامین آب باران است که هم در امور نظافت و شخصی و هم درصنایع بسیار حائز اهمیت است. مصرف آب فقط به امور شخصی و مصارف خانگی محدود نمی شودبلکه در صنایع برای خنک نگه داشتن دستگاه ها و موتورها به آب نیاز داریم.

,

پارک محله

, پارک محله,

همانطور که می دانیم دمای کره زمین رو به افزایش است. این مسئله توازن میان آب مصرفی و آب مورد نیاز را برهم می زند. بدین ترتیب آب مصرفی بیشتر از ذخایر آبی موجود می شود. این عدم توازن علاوه بر صنایع کشاورزی را هم تحت الشعاع قرار می دهد و انسان را از نعمت داشتن آب تسویه شده و تغذیه مناسب محروم می سازد.
 از آب حفاظت کنیم ، چون زندگی ما به آن وابسته است. هیچگاه به دلیل اینکه فرد دیگر مسئول پرداخت آب بهاء است، آب را هدر ندهید.

,
,

علی رغم تامین آب شرب روستاییان با تانکر و یا به طریق سخت تر این روزها شاهد هدر رفت آب لوله کشی شهری در آبیاری فضای سبز هستیم.

,

هدر رفت چندماهه آب در پارک محله باشت

, هدر رفت چندماهه آب در پارک محله باشت,

هدر رفت چند ماهه آب در پارک محله باشت باعث نگرانی است.هیچ گونه دقتی در آبیاری فضای سبز انجام  نمی شود. آب لوله کشی را باز کرده و ساعت ها بر روی یک نقطه از چمن می گذارند که غرق در آب می شود و به قسمت های دیگر چمن آب نمی رسد و گاها دیده شده از آب این پارک برای مصارف شخصی  استفاده می کنند.

,

هدر رفت این آب ها باعث لیز خوردن کودکان با دوچرخه شده و بعضا باعث آسیب به آنها شده است.

,

 

,

پارک محله

, پارک محله,

پارک محله

, پارک محله,

پارک یا کارواش؟

, پارک یا کارواش؟,

بارها دیده شده از  آب  این پارک برای شستن ماشین های شخصی استفاده می شود که این امر پیگیری های شهرداری و مسئولان امر را می پذیرد.

, بارها دیده شده از  آب  این پارک برای شستن ماشین های شخصی استفاده می شود که این امر پیگیری های شهرداری و مسئولان امر را می پذیرد.,

 

,

پارک محله

, پارک محله,

آبیاری باغچه های منازل !

, آبیاری باغچه های منازل !,

همسایگان این پارک گاها از آب این پارک برای آبیاری باغچه های خود استفاده می کنند. که استفاده از آب پارک مشکل شرعی دارد.!!

,

گشت و گزار مرغ و خروس ها

, گشت و گزار مرغ و خروس ها ,

چمن این پارک در دستان مرغ و خروس ها می چرخد و معمولا پایه ثابت ورود به این پارک مرغ و خروس ها هستند که تعدادشان هم کم نیست،فضولات این مرغ و خروس ها بارها صدای کودکانی که در این پارک بازی می کنند را در آورده است.

, چمن این پارک در دستان مرغ و خروس ها می چرخد و معمولا پایه ثابت ورود به این پارک مرغ و خروس ها هستند که تعدادشان هم کم نیست،فضولات این مرغ و خروس ها بارها صدای کودکانی که در این پارک بازی می کنند را در آورده است.,

 

,

پارک محله

, پارک محله,

چمن برای تفریح یا فوتبال کودکان؟

, چمن برای تفریح یا فوتبال کودکان؟,

معمولا تنها بازی که کودکان در این پارک انجام می دهند فوتبال است که این کار خود باعث از بین رفتن چمن می شود.

,

 

,

پارک محله

, پارک محله,

کمبود  فضای سبز در شهرستان باشت خود یک مشکل اساسی  است و دیدن این رفتار های  نا پسند باعث ناراحتی بیشتر می شود ،امید است شهردار محترم مشکلات این پارک را حل کرده و برای استفاده شخصی از آب این پارک چاره ای بیندیشد..

,

 

,

 

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

سیده نرگس سجادی نیا

, سیده نرگس سجادی نیا,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه