اخبار داغ

کارشناس دینی؛

انحراف از عقیده با باقی ماندن شبهات بی پاسخ،ایجاد می شود/ آل سعود با تخریب قبور ائمه بقیع(ع) ماهیت ضد اسلامی خود را عیان کرد

انحراف از عقیده با باقی ماندن شبهات بی پاسخ،ایجاد می شود/ آل سعود با تخریب قبور ائمه بقیع(ع) ماهیت ضد اسلامی خود را عیان کرد
کارشناس دینی گفت:ماندن شبهه در ذهن و پیگیری نکردن جواب شبهه، تا جایی مخوف و خطرناک است که گاهی شیعه را به تغییر دین و آیین خویش گرایش می دهد، مؤسس فرقه ضاله وهابیت هم به علت همین امر به انحراف کشیده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی رضایی، کارشناس دینی در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع و تسلیت این روز گفت: از ابتدای تاریخ شیعه، همواره مذهب حقه اثنا عشری مورد هجمه دشمنان بوده و خواهد بود، بخصوص در سال های اخیر شاهد بسیاری از این هجمه ها توسط فرقه های مختلف هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

مسلمین باید با هوشیاری کامل از گسترش تفکر وهابیت جلوگیری کنند 

,

وی با بیان اینکه مسلمین باید با هوشیاری کامل از گسترش تفکر وهابیت جلوگیری کنند، افزود: مذهب شیعه به پشتوانه عنایت پروردگار متعال و الطاف اهل بیت(ع) خصوصا امام و ولی عصر تا ابد استوار است اما دلیل بر کوتاهی ما نسبت به معرفت و شناخت و تحقیق در دین و مذهب نمی شود.

,

رضایی اظهار کرد: همان طور که شبهات دینی و انحراف در عقیده روز به روز بیشتر می شود امروزه باید شیعیان هرچه بیشتر نسبت به معارف دینی خود تلاش کنند تا هم از عقاید و دین خود صیانت کنند و هم بتوانند دیگران را از گرفتار شدن در این منجلاب پر خطر نجات دهند.

,

کارشناس دینی با اشاره به خطرات شبهات برای جامعه اسلامی گفت: ماندن شبهه در ذهن و پیگیری نکردن جواب شبهه، تا جایی مخوف و خطرناک است که گاهی شیعه را به تغییر دین و آیین خویش گرایش می دهد، مؤسس فرقه ضاله وهابیت هم به علت همین امر به انحراف کشیده شد.

,

ماهیت شوم وهابیت برای مردم تبیین شود

,

وی تصریح کرد: محققان و پژوهشگران دینی باید آشنایی درستی از ماهیت وهابیت و ریشه فکری آن برای مردم ارایه کنند.

,

رضایی گفت: فرقه های ضاله دائما در برابر حق، دشمنی کرده و خواهند کرد که رژیم صهیونیستی و وهابیت از مصادیق بارز این فرقه های ضاله هستند.

,

این کارشناس دینی گفت: علت دشمنی با مذهب حقه تشیع از دو حالت خارج نیست؛ یا از روی جهل و نادانی است و یا در واقع از سر دشمنی و ستیز است، آل سعود با تخریب قبور ائمه بقیع(ع) ماهیت ضد اسلامی خود را عیان کرد.

,

وی علت دشمنی وهابیت با شیعه را عقیده ناصحیح این فرقه بیان کرد و افزود: اگر انسان بجای فرا گرفتن علوم و معارف دینی از منبع و سرچشمه اصلی آن که قرآن، پیغمبر اکرم (ص) و اهل بیت(ع) هستند  به دنبال غیر از معصومین برود، گرفتار همین مصیبت ها خواهد شد و سرانجام به تفسیر به رأی از دین می پردازد که در روایات ما شدیدا از تفسیر به رأی در مسائل دینی نهی شده است.

,

رضایی با بیان هجمه ها و حملات وحشیانه وهابیت و تخریب حرم و قبور شریف ائمه بقیع گفت: این دشمنان تنها به تخریب قبور چهار امام(ع) کفایت نکرده و به تخریب قبور بسیاری دیگر از مقدسات و بزرگان دینی پرداختند. 

,

پاسداشت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع سبب احیای آثار اسلامی می‌شود

,

کارشناس دینی بر احیای آثار اسلامی تاکید کرد و گفت: جای دارد که این روز رسما بنام روز جهانی بقیع نامگذاری شود و در بین شیعیان این روز به‌ عنوان سوگ جهان اسلام احیا شود و اجازه ندهیم وهابیون به هدفشان که فراموشی بقیع است، دست یابند.

,

وی با اشاره به برخی شبهات وهابیت خاطر نشان کرد: آنچه از مصاحبه محمد بن سلمان ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی پیداست، تمامی دشمنی و ترس وهابیت از ایران و در واقع از تشیع به دلیل اعتقاد شیعیان بر ظهور حضرت مهدی(عج) است، لذا طبق فرموده امام حسن عسکری(ع)  همگان باید از خداوند عاجزانه درخواست کنیم که در اعتقاد بر امامت امام زمان(عج) ثابت قدم بمانیم و به توفیق الهی برای تعجیل در فرج حضرتش دعا کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه