اخبار داغ

نجات دختربچه مشهدی توسط دهیار فداکار گالیکشی + تصاویر

نجات دختربچه مشهدی توسط دهیار فداکار گالیکشی + تصاویر
دهیار فداکار گالیکشی با به خطر انداختن جانش، دختربچه ۵ ساله مشهدی که در غفلت خانواده خود به حوضچه آبشار لوه سقوط کرده بود را نجات داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه عباس عسگری دهیار تلاشگر و فداکار روستای لوه، از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش به‌واسطه ضبط برنامه صدای آبادی از سیمای گلستان با مجریگری «عمو صفا» ساعت ۱۵ روز گذشته در آبشار لوه حضور داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ,

در شلوغی تفرجگاه آبشار لوه و غفلت خانواده از فرزند خویش، دختربچه ۵ ساله‌ای به حوضچه آبشار لوه سقوط کرده بود که این دهیار تلاشگر با دیدن این صحنه بدون لحظه‌ای درنگ، خود را به وسط حوضچه رساند و بعد از رشادت بسیار کودک را از مرگ حتمی نجات داد.

,

خوشبختانه در این حادثه با اقدام به‌موقع دهیار لوه به دختربچه مشهدی هیچ آسیبی وارد نشد.

,

به گزارش «نیلکوه» تفرجگاه آبشار لوه در کیلومتر۲۵ شهرستان گالیکش و در مسیر جاده بین‌المللی تهران - مشهد واقع‌شده که در طول سال به‌ویژه تابستان پذیرای گردشگران بسیار از اقصی نقاط کشور حتی گردشگران خارجی است.

,

با توجه به این موهبت الهی در منطقه، رسیدگی اندکی جهت رفاه حال گردشگران و اسکان توریست در این تفرجگاه دیده می‌شود، که با نگاه مسئولین شهرستانی و استانی می‌تواند از ظرفیت بالای این تفرجگاه جهت اشتغال‌زایی بهره جست.

,

تفرجگاه آبشار لوه سالانه یک تا دو گردشگر را به کام مرگ می‌برد، البته اقداماتی جهت فنس کشی پرتگاه‌های خطرناک آبشار صورت گرفته که کافی نیست.

,

با این تفاسیر خواهشمند است مسئولین با سرمایه‌گذاری در تفرجگاه اقشار لوه به‌عنوان دهکده هدف گردشگری، عروس آبشارهای گلستان را دریابند.

,

از خانواده‌ها و گردشگران نیز تقاضا می‌شود با توجه به پرتگاه‌های موجود نکات ایمنی را رعایت کنند و از کودکان خود غافل نشوند.

,

nilkooh2511 1

, nilkooh2511 1,

nilkooh2511 1

, nilkooh2511 1,

nilkooh2511 1

, nilkooh2511 1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه