اخبار داغ

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

برخی کشورهای منطقه به دنبال گسترش ایران هراسی هستند

برخی کشورهای منطقه به دنبال گسترش ایران هراسی هستند
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کشورهای منطقه به دنبال گسترش ایران هراسی هستند و این کشورها در واقع پشتیبان تروریسم بوده و در منطقه به دنبال گسترش تفکر تکفیر و داعشی و ضربه زدن به ایران هستند، گفت: برخی کشورهای منطقه مزدور آمریکا و دشمنان ایران اسلامی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در واکنش به طرح مسائلی مانند منطقه قوی به جای کشور قوی، اظهار کرد: رئیس جمهور در ادامه طرح این موضوع، مطلبی را بیان می کند مبنی بر اینکه اختلافات و تفرقه از میان کشورهای منطقه برداشته شود و کشورهای منطقه وحدت داشته باشند که توضیح خوبی است ولی این گفته در صورتی تمام است که کشورهای منطقه هدف واحدی را دنبال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: آن چیزی که ما امروز مشاهده می کنیم، این است که برخی از کشورهای منطقه اساساً ایران را به عنوان دشمن خود می دانند و به دنبال گسترش ایران هراسی هستند و این کشورها در واقع پشتیبان تروریسم بوده و در منطقه به دنبال گسترش تفکر تکفیر و داعشی و ضربه زدن به ایران هستند.

,

وی با بیان اینکه این کشورها به جای اینکه اسرائیل غاصب را دشمن شماره یک خود بدانند، ایران را به عنوان دشمن تلقی می کنند، گفت: از سوی دیگر برخی کشورها به عنوان مزدور آمریکا در منطقه هستند.

,

مجتهد شبستری با اشاره به سیاست ایران هراسی آمریکا, تصریح کرد: آمریکا با حربه ایران هراسی به دنبال فروش اسلحه های خود به کشورهای منطقه و خالی کردن جیب کشورهای منطقه است.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: کشورهای منطقه به عنوان گاو شیرده برای آمریکا هستند و در این شرایط عملا رسیدن به منطقه قوی و کنار گذاشتن دست یابی به کشور قوی فرضیه درستی به نظر نمی رسد.

,

شبستری با اشاره به اینکه با وضعیت موجود, دست یابی به منطقه قوی نمی تواند موضوع صحیحی باشد, اظهار کرد: رسیدن به منطقه قوی زمانی می تواند جایگاه داشته باشد که کشورهای منطقه سرعقل بیایند و وحدت داشته و در مقابل دشمن مشترک که آمریکا و اسرائیل هستند, بایستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه