اخبار داغ

آقای تاج، مراقب باشید؛ آسیاب به نوبت است

ترمز کارلوس کی‌روش را بکشید!

ترمز کارلوس کی‌روش را بکشید!
آقای تاج، عنان کنترل رفتار کی‌روش، از کف شما رفته است؛ اما به هر حال شما مدیر مهم‌ترین فدراسیون ورزشی کشور هستید؛ برای این خارج از ادب شدن‌ها، خود رایی‌ها و حواشی دیگر کارلوس کی‌روش، فکری کنید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران نیوز ، با همه احترام، آیا زمان آن نیست که رئیس فدراسیون ما تاج، به قولش عمل کند، قولی که یک سال و نیم پیش داد و هماهنگی و آرامش را به فدراسیون فوتبال ایران برگرداند و همه آن‌هایی که به طور سیستماتیک منافع تیم ملی ایران را به خطر می‌اندازند، اخراج کند؟ فدراسیون فوتبال ایران نمی‌تواند بدون این‌که به وظایفش عمل کند، به‌دنبال حمایت و کسب احترام از بیرون باشد. در این لحظه ویژه، هواداران فوتبال ایران به‌دنبال یک موقعیت قوی و با ثبات هستند؛ براساس منافع تیم ملی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

پاره‌ای از تازه‌ترین حرف‌های کارلوس کی‌‍‌‌روش است که در فضای مجازی منتشر کرده است و ضمن تهدید رییس فدراسیون فوتبال، از قول و قراری پرده برداشته که یک سال و نیم قبل بعد از تهدید به استعفایش اتفاق افتاده است.

,

در این یادداشت به بخش‌های دیگر بیانیه سرمربی تیم ملی فوتبال که تا توانسته به یکی از مقام‌های فدراسیون تاخته، پرداخته نخواهد شد؛ بلکه به مدیریت ضعیف و فاجعه بار فدراسیون فوتبالی که اجازه می‌دهد، کارلوس کی‌روش که تنها حق اظهار‌ نظر در چارچوب مسایل فنی تیم ملی را دارد؛ پرداخته می‌شود.

,

هنگامی که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه یک سال و اندی پیش خود، برای منصرف کردن کی‌روش از استعفا، تدبیر لازم را نداشت و با وعده ی تغییر دبیرکل فدراسیون، کی‌روش را حفظ می کند، حالا صدور چنین بیانیه‌هایی از سوی سرمربی پرتغالی تیم ملی، علیه هر مقامی در فدراسیون تعجب برانگیز نیست. مهدی تاج با دستان خود، مجوز این تاخت و تازها به کی‌روش را داده است. به نظر می‌رسد شخص رِئیس فدراسیون فوتبال به جایگاه خود، همکاران و این فوتبال چوب حراج زده است.

,

عذر از رئیس فدراسیونی است که شان و جایگاه دبیرکل خود را حفظ نمی کند و به سبب این‌که منتقد رفتارهای نامعقول کی‌روش است، صورت مسئله را پاک کرده و به راحتی او را قربانی می کند، مشخص است که سرمربی هر فردی را در بدنه فدراسیون منتقد خود ببیند، به او خواهد تاخت و به خود اجازه می‌دهد در مورد آینده‌ برای او تصمیم بگیرد.

,

آقای تاج؛ هنگامی که شما بر صندلی ریاست فدراسیون تکیه زدید؛ اهالی فوتبال امیدوار بودند که شان و منزلت فوتبال و فوتبالی‌ها حفظ شود ولی تصمیمات اخیر شما نشان می‌دهد این امید، وهمی بیش نبود؛ چرا که نتیجه مدیریت ضعیف و اسفبار شما بر فدراسیون، به همین رفتارهای غیرمعقول و بیانیه های سراسر توهین، خشم و نفرت و پرخاشگری کی‌روش ختم شده است. قطعاً شما در مدیریت ناکارآمدی که در قبال رفتارهای کی‌روش داشته‌اید، مقصرید. در اخراج شدن کادر پزشکی، کادر فنی و دستیاران ایرانی سهیم هستید.

,

آقای رئییس فوتبال؛ کی روش برای فوتبال ما زحمت کشیده و درصد بالایی از موفقیت و شرایط کنونی فوتبال ملی ایران، اعم از شکست ناپذیری، ساختن تیمی جوان با مهره‌های کارآمد و صعود مجدد و متناوب به جام‌جهانی را مدیون دانش او و استعداد جوان‌هایمان هستیم اما نباید سرمربی محترم تیم ملی همه‌ موفقیت‌ها را به نام خود مصادره کند و هر بار با این بهانه، تلاش‌های فدراسیون و سایر عوامل را نادیده و حتی پا را فراتر گذاشته و به سخره بگیرد.

,

جناب تاج؛ هرچند به نظر می‌رسد کار از کار گذشته و دیگر عنان کنترل رفتار کی‌روش، از کف شما رفته است؛ اما به هر حال شما مدیر مهم‌ترین فدراسیون ورزشی کشور هستید؛ برای این خارج از ادب شدن‌ها، خود رایی‌ها و حواشی دیگر کارلوس کی‌روش، فکری کنید؛ هر‌چند باید همان یک سال و نیم قبل مقابل زیاده‌خواهی و دخالت‌های کی‌روش در مدیریت فدراسیون، ایستادگی می‌کردید و قدرت فدراسیون را به رخ‌اش می‌کشیدید اما اگر به همین منوال پیش بروید و جلوی رفتارهای کی‌روش سکوت کنید و عکس‌العملی نشان ندهید، بی‌شک مخاطب بیانیه بعدی سرمربی تیم ملی کسی نخواهد بود جز شخص رئیس فدراسیون.

,

آقای رئیس؛ لطفا هشدار کی‌روش را جدی بگیرید؛ او عنوان کرده: «فدراسیون فوتبال ایران نمی‌تواند بدون این‌که به وظایفش عمل کند، به دنبال حمایت و کسب احترام از بیرون باشد.» یعنی به زعم کی‌روش اگر به وظیفه‌ای عمل نکنید؛ نباید توقع احترام برای خود و هم مسلکانتان را در فدراسیون داشته باشید؛ پس بیایید و برای یک‌بار هم شده به ابتدایی‌ترین وظیفه خود که حفظ شان فدراسیون است؛ عمل کنید؛ فراموش نکنید؛ اگر توهینی شد و شما به عنوان شخص اول مدیریت فوتبال کشور سکوت کردید، روزی هم با شما هم چنین خواهد شد؛ «آسیاب به نوبت است».

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه