اخبار داغ

2 انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی

2 انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی طی احکامی جداگانه سرپرست دفتر تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد و همچنین سرپرست امور عمومی و کمیسیون معاملات دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر علی محمد نوریان طی احکامی جداگانه دکتر محمد قربانی گلشن آباد را به سمت سرپرستی«دفتر تشکل های سیاسی- اسلامی» و محسن سلیمی را به سمت سرپرست امور عمومی و کمیسیون معاملات دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در حکم علی محمد نوریان خطاب به محسن سلیمی آمده است:

,

«با توجه به اتمام ماموریت آقای سید هادی میر حسینی مقدم، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات ایشان، با حفظ سمت سرپرستی "امور عمومی و کمیسیون معاملات دانشگاه آزاد اسلامی" تا تعیین جانشین، به شما واگذار می گردد.

,

امید است با اتکال به ذات اقدس الهی و تعامل و همکاری با سایر همکاران مجموعه، در انجام امور موفق و موید باشید».

,

همچنین در حکم دکتر محمد قربانی گلشن آباد آمده است:

,

«با اهدا سلام و تحیات

,

نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در ارتباط و تعامل سازنده با تشکل‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها، به موجب این حکم به سرپرستی«دفتر تشکل‌های سیاسی - اسلامی» دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می‌شوید.

,

امید است رهنمودهای گران سنگ معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره) و رهبر فرزانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله) در چگونگی ساماندهی، وحدت، همدلی، صمیمیت و هم افزایی بین تشکل‌های اساتید، دانشجویان و کارکنان مومن، عالم و تلاشگر نصب العین جنابعالی قرار گیرد».

,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر نوریان همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین نمازی و سید هادی میر حسینی مقدم در زمان مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی تشکر کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه