اخبار داغ

امام جمعه سراب :

سهل انگاری در مورد حجاب دهن کجی به تعالیم قرآنی و اسلامی است

سهل انگاری در مورد حجاب دهن کجی به تعالیم قرآنی و اسلامی است
امام جمعه سراب بر پرهیز از ساده انگاری در مورد حجاب و عفاف تاکید کرد و گفت : سهل گرفتن بدحجابی و بی حجابی در حقیقت دهن کجی به تعالیم و احکام مسلم قرآنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اکرمی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به سالروز شهادت حامیان حجاب در کنار قبر مطهر امام رضا علیه السلام در مسجد گوهر شاد در اعلام انزجار از بی حجابی رضاخانی اظهار داشت: این روز به روز حجاب و عفاف نامگذاری شده و انتظار این است در این روز تمام مردان و زنان غیرتمند در حمایت از عفت عمومی در گردهمایی عفاف و حجاب حضور یابند که خود نوعی امر به معروف و نهی از منکر هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

اکرمی افزود: بدعتی که رضا خان ایجاد کرد جامعه را دچار عوارض زیانباری کرد که هم اینک نیز برخی آثار و عوارض آن را بعد از گذشت سال های طولانی از آن شاهدیم.

,

وی ادامه داد: حجاب مایه آرامش و بی حجابی مایه نا امنی جامعه است و دختران جامعه ما باید بدانند مردان امروز به دنبال عفت و حیا هستند چرا که بیش از ۹۰ درصد طلاق ها در خانواده هایی است که ارزش ها را رعایت نمی کنند.

,

امام جمعه سراب در ادامه با ذکر احادیثی از معصومین در مزمت بی‌حجابی و بی‌عفتی خاطرنشان کرد: بی‌حجابان و بدحجابان انگل‌های جامعه بوده و باید به افرادی که در زمینه حفظ حجاب و عفاف بی‌توجهی نشان می‌دهند تذکرات لازم داده شود.

,

وی،بر پرهیز از ساده انگاری در مورد حجاب و عفاف تاکید کرد و گفت : سهل گرفتن بدحجابی و بی حجابی در حقیقت دهن کجی به تعالیم و احکام مسلم قرآنی است.

,

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب به دختران و زنان توصیه کرد در پاسداری از ارزش های به یادگارمانده از مادران و زنان دیروز اهتمام کنند.

,

اکرمی با بیان اینکه شهر سراب شهری مذهبی و اهالی آن متدین هستند افزود : پوشش نامناسب بعضی از مسافرین عبوری موجب ناراحتی و نگرانی مردم این شهرستان شده است .

,

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه عمومی و همگانی است تاکید کرد : اصناف و کسبه باید به افراد بد حجابی که جهت خرید به مغازه هایشان مراجعه می کنند تذکرلسانی دهند .

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب ، همچنین از عوامل نیروی انتظامی و گشت های امربه معروف ونهی از منکر خواست تا جهت کنترل و مهار این پدیده زشت ، ضمن حضور مستمر در اماکن عمومی به وظایف خود بیش از پیش عمل کنند .

,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه