اخبار داغ

رئیس شرکت فرآورده‌های نفتی ناحیه تربت جام خبرداد:

تشکیل 13 پرونده و جریمه 123 میلیون ریالی متخلفان سوخت در تربت جام

تشکیل 13 پرونده و جریمه 123 میلیون ریالی متخلفان سوخت در تربت جام
رئیس شرکت فرآورده های نفتی ناحیه تربت جام گفت: در راستای صیانت از ثروت ملی و در بازدیدهای انجام شده از واحدهای تولیدی و یاعرضه کنندگان غیر مجاز سوخت 13 پرونده باموضوع قاچاق و یا عرضه خارج از شبکه، تشکیل و به دلیل اهمیت به تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی ارجاع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالقاسم زراعتکار، رئیس شرکت فرآورده های نفتی ناحیه تربت جام در گفتگو با خبرنگار جام روز گفت: در راستای صیانت از ثروت ملی و در بازدیدهای انجام شده از واحدهای تولیدی و یاعرضه کنندگان غیر مجاز سوخت تعداد 13 پرونده باموضوع قاچاق و یا عرضه خارج از شبکه، تشکیل و به دلیل اهمیت به تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی ارجاع شد که رسیدگی به 10 پرونده صدور رای 123 میلیون ریالی را در بر داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز ,

 

,

زراعتکار با تاکید بر جدیت برخورد با متخلفین افزود: پرونده های متخلفین شامل توزیع غیر مجاز کپسول گاز مایع، تامین غیر مجاز سوخت توسط واحدهای تولیدی و تامین و عرضه سوخت خارج از شبکه قانونی بوده که مورد رسیدگی قرار گرفته است.

,

 

,

وی با اشاره به گستردگی موارد مصرف فرآورده های نفتی در صنعت وکشاورزی خاطرنشان کرد: به دلیل سهمیه بودن فرآورده های نفتی و نرخ یارانه ای آن بازدیدهای میدانی و مستمر به منظور کنترل توزیع فرآورده های نفتی در سطح شهرستان توسط کارگروه گشت دستگاههای مسئول و بازرسی ناحیه انجام می گیرد تا از محل مصرف واقعی سوخت اطمینان حاصل شود.

,

 

,

رئیس شرکت فرآورده های نفتی ناحیه تربت جام یادآور شد: توزیع سوخت پس از تایید دستگاههای متولی جهاد کشاورزی ،صنعت، معدن و بخشداریها به دلیل اهمیت اطمینان از نیاز واقعی مصرف کنندگان تحویل می شود.

,

 

,

زراعتکار خاطرنشان کرد: برای پیشگیری و مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی لازم است در گازرسانی روستایی و واحدهای تولیدی وهمچنین در راستی آزمایی فعالیت متقاضیان، پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی و در روند رسیدگی به پرونده های ارجاعی به دستگاههای نظارتی، تسریع شود تا بتوانیم خدمت رسانی بدون عیب و نقصی انجام دهیم.

,

 

,

وی به خانوارهای روستایی توصیه کرد: از نیمه اول سال نسبت به ذخیره سازی سوخت اقدام کنند که در صورت ابطال کالا برگ، فروشندگان از تحویل سوخت معذور و برابر مقررات مجاز به تحویل نفت سفید می باشند.

,

 

,

رئیس شرکت فرآورده های نفتی ناحیه تربت جام نسبت به توزیع دیگر فرآورده های نفتی در شهرستان تصریح کرد: شرکت نفت سالانه به طور میانگین 82 میلیون و 500 هزار لیتر بنزین و نفت گاز در بخش کشاورزی و حمل و نقل، چهار میلیون 500 هزار لیتر گاز مایع و 17 میلیون کیلو CNG در 24 مرکز فروش توزیع می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه